Modelovat není až tak těžké (jde o to co). Pro začátek ti doporučím plugin truesymetry, který je zdarma a skvěle plní svůj účel. Ovšem funguje pouze do max R14, teda to je aspoň verze, ve které jsem ti zkoušel. Jinak R15 a R16 mají už built in symetrii, ale na tenhle plugin to zkrátka nemá.
06.05.2015, 20:32 (Tento příspěvek byl naposledy změněn: 06.05.2015, 20:46 uživatelem Atakke. Edited 1 time in total.)
Obrázek pro RPG modpack Herocraft Reborn
Použité nástroje:
Hyperrig (minecraft rig)
Turbulence FD
Globální Iluminace
Okolní prostředí
Volumeticky viditelné světlo
17.07.2016, 18:35 (Tento příspěvek byl naposledy změněn: 17.07.2016, 18:59 uživatelem Atakke. Edited 1 time in total.)
Rozhodl jsem se, že tu opět něco zveřejním.
Je to Project live wallpaper z LoLka - bude to pro mobily.
Doba renderu: 3 minuty 40 sekund (jeden snímek)
Efekty:
Globální iluminace (Global illumination)
Okolní prostředí (Ambient occlusion)
Záře [AR] (netuším jak je přesně v angličtině)
Sub-snímkové rozostření scény (stejně jako se září ) ODSTRANĚNO - moc dlouhá doba renderu za ne až tak dobré výsledky
Je tu ale háček, který je tady pod tímto textem .
Nemám to jak vyrenderovat. Respektive by to trvalo podle mých poměrně přesných a opakovaných výpočtů nějaké 2 dny v kuse a ještě 4 hodiny a půl navrch. Vzhledem k tomu, že mám k dispozici jen laptop s i5, která má 4 jádra a 2.3 GHz, k čemuž má jenom 4GB RAM a integrovanou 5500 Intel HD Graphics , nemám holt dostatečný výkon. Kdyby se našel někdo kdo by to mohl vyrenderovat, tak mi napište PM . A to mluvím jen o 420p renderu. Co pak teprve Full HD . Sice se mi to podařilo ještě omezit - odstranit motion blur, ale stejně nic moc.
Edit: Tady je jak to vypadá v Cinemě a render. Nic zajímavého, až na tu animaci. Kloner a náhodnost je prostě boží :3 (HORAYY, MOGRAPH!)