Hodnocení tématu:
  • 20 Hlas(ů) - 3.85 Průměr
Už jsi někdy ...?
Jasné, však ementál, ale aj nejaké naše slovenské syry Ajsmug

Už vás niekedy naháňala múmia?
"It does not matter where you go and what you study, what matters most is what you share with yourself and the world." Princess Twilight Sparkle
"I wanted to remind you that through hard times, one of the greatest gifts you can give is letting your light shine for others." Princess Celestia
"Nech se bráti proudem mysli, tam kde řeka snů do reality se vlévá a nech své oči utrápené, plně otevřené a hleď na krásu té hvězdy šesticípé" Drake Damage
"No you can't give up your laughter 'cause you're scared of a little pain." Autumn Blaze
Odpovědět
Zatiaľ nie. Možno v budúcnosti.

Už ste niekedy udržiavali poriadok?

Odoslané z Equestrie.
Nový kus nábytku keramický Tree of Harmony, Zlatá Harfa(pony) a Discord Lampa! Flutterryay
Prezývky na počkanie (by me)
AleXan sa pustit nechce,
nepujde to jen tak lehce... Rainbowlaugh
Mácaman

The decisions you make and the actions that follow are reflection of who you are.
Song of The Sea
Chcete meniaci avatar ako ja? Napíšte mi PM!
Odpovědět
snazim se ale s 3 letym ditem je to nemozne Rainbowlaugh
uz ste se nekdy opili tak ze ste udelali ostudu? Pinkiehappy
"Ale já jsem nevyrostla ve stodole. Jen jsem se tam narodila a prožila většinu dětství." Applejack

Moje literární tvorba 

Love and Tolerate
Odpovědět
Raz sa to predsalen stalo a to bolo asi druhýkrát v živote, čo som sa spil. Hold nejak mi potom doplo, že v bare v cudzom meste to neni dobré, že keď už tak doma alebo vo viniciach Twilightblush

Už ste niekedy zaspali na slnku?
"It does not matter where you go and what you study, what matters most is what you share with yourself and the world." Princess Twilight Sparkle
"I wanted to remind you that through hard times, one of the greatest gifts you can give is letting your light shine for others." Princess Celestia
"Nech se bráti proudem mysli, tam kde řeka snů do reality se vlévá a nech své oči utrápené, plně otevřené a hleď na krásu té hvězdy šesticípé" Drake Damage
"No you can't give up your laughter 'cause you're scared of a little pain." Autumn Blaze
Odpovědět
Ufff. To neni dobreRainbowlaugh ano.

Už ste niekedy stavali snehuliaka?

Odoslané z Equestrie.
Nový kus nábytku keramický Tree of Harmony, Zlatá Harfa(pony) a Discord Lampa! Flutterryay
AleXan sa pustit nechce,
Mácaman

The decisions you make and the actions that follow are reflection of who you are.
Song of The Sea
Odpovědět
Veru staval, no sám nie. To by tak aj vyzeral Twilightblush

Už ste niekde niekedy dlho stáli na jednom mieste?
Odpovědět
Ale ano. Až ma boleli nohy.

Už ste niekedy spustili domino reakciu?

Odoslané z Equestrie.
AleXan sa pustit nechce,
Mácaman

Song of The Sea
Odpovědět
ano, minimalne s kostkami domina Rainbowlaugh
uz ste nekdy hrali poker o penize?
"Ale já jsem nevyrostla ve stodole. Jen jsem se tam narodila a prožila většinu dětství." Applejack

Moje literární tvorba 

Love and Tolerate
Odpovědět
Ne. Maximalne o žetóny Rainbowlaugh

Už ste niekedy za celý deň nič neprehovorili?

Odoslané z Equestrie.
AleXan sa pustit nechce,
Mácaman

Song of The Sea
Odpovědět
To sa určite ešte nestalo, ale všeobecne ja toho veľa teda nenahovorím, keď neni s kým Twilightoops

Už ste niekedy boli v aréne s gladiátormi?
Odpovědět

Přejít na fórum:

Uživatel(é) prohlížející tohle téma: 4 host(ů)