Hodnocení tématu:
  • 1 Hlas(ů) - 5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Železniční Nadšenci i modeloví železniční nadšenci.
#71
No heleďme se, já si myslel, že ještě jezdí! Pinkiesmile To bude někde na Dvořišti, protože tam teď jezdila nejčastěji - Posun + manipuláky, ale stanice mi není povědomá. Nu což... Třeba si vzpomenu, dík za fotku Pinkiehappy
Usměj se, zítřek bude horší.


Na bolest hlavy pomáhá Guttalax.
Na starou babičku pomáhá Guttalax.
Na průjem pomáhá Guttalax.
Na zácpu pomůžou Marťánci.
Odpovědět
#72
tohle by měl být Písek podle popisku co pod tím byl

v tuto chvíli, podle informací co jsem si přečetl stojí v Březnici (nebo přejela do Blatné)
Odpovědět
#73
Moje nejnovější fotografie Pinkiesmile ze stanice Božice u Znojma Pinkiesmile
Ticho, ryby plašíš!
Dobrý den, přistoupili kontrola jízdenek.
Odpovědět
#74
Ty jo nádhera... Jedu na Písecký sraz a projíždím stanicí Divcice a tam stojí na postrku bardotka,řada nákladních vozů a ve předu další dvě bardotky. Škoda... Mít více času, tak vyfotím, ale nečekal jsem to a ve 100 km/h to vyfotit je trochu těžké.
Ale chtěl jsem vám tento krásný zážitek sdělit. Pinkiesmile
Usměj se, zítřek bude horší.


Na bolest hlavy pomáhá Guttalax.
Na starou babičku pomáhá Guttalax.
Na průjem pomáhá Guttalax.
Na zácpu pomůžou Marťánci.
Odpovědět
#75
A já zase sdělím to, že jsem od pondělí do dnešního pátku byl na praxi v Moravských Budějovicích na funkci signalisty.
Panebože... to je tak suprová praxe :3333 a to upozorňuji, že tam mají Elektromechanické zabezpečovací zařízení ještě ze 40. a 50. let minulého století :3 Heart a ještě k tomu, když jsem byl na obou dvou stavědlech, tak jsem poslouchal co mi páni signalisti vyprávěli ty jejich vzpomínky a zážitky.... Twilightsmile to je k nezaplacení Pinkiesmile asi budu signalista a pokud to nepůjde, tak budu strojvedoucí Pinkiesmile
Ticho, ryby plašíš!
Dobrý den, přistoupili kontrola jízdenek.
Odpovědět
#76
Děcka, vzdejme hold naší Regionově 814 003, která teď má ze srážky s náklaďákem bebí. Raritydespair

Ostatně fotky mluví za vše...

[Obrázek: di_holesov4.jpg]

[Obrázek: 814-003c.jpg]

Více info se dozvíte v aktualitách na serveru ŽelPage.cz
Usměj se, zítřek bude horší.


Na bolest hlavy pomáhá Guttalax.
Na starou babičku pomáhá Guttalax.
Na průjem pomáhá Guttalax.
Na zácpu pomůžou Marťánci.
Odpovědět
#77
Jelikož vlákno, ve kterém se řešil nový název rychlíkové soupravy, podobné RegioPanteru je uzavřený, tak nevím o lepším místě, kde to napsat, než zde.

Dneska před nedlouhými chvilkami byl na server YouTube vypuštěn úryvek z připravovaného pořadu Pozor Vlak. Tento úryvek obsahoval křest již nyní hotové elektrické jednotky řady 661 - InterPanter.

Video k dispozici:
Na serveru YouTube: Křest - InterPanter

Zde:


Můj osobní názor na jednotku:
Začnu kritikou, protože dobrých slov moc nemám. Co se týče přívodu elektrického napětí z vedení, je to dělané stejně jako u podobných vlaků CityElefant & RegioPanter... Když už je to pět vozů, mohly být sběrače dva. V případě poruchy jednoho z nich by tak mohli použít druhý a dojet do stanice. Ale na to konstruktéři kašlou. Interiér je identický se současnou dvou (*tří) vozovou jednotkou RegioPanter (dále již RP), hlavně tedy v druhé třídě. První je konstruovaná jinak. U vozů typu Bbdgmee, který je mezi nádražáky pokládán za vůz, do kterého nepatří normální lidé, (Poněvadž je to vůz pro: Vozíčkáře, cyklisty, rodiny s dětmi, vlakový personál a ženský oddíl, normální člověk by tam neměl co dělat), u těchto vozů byly použity v kupéčkách použity protáhlé sklopné stolky, aby se na nich pohodlně mohl položit třeba notebook a nebo více věcí. Navíc byl protáhlý tak dokonale, že kromě podpůrné tyče, kdo které vždy kopnu, když si chci sednout, tak si na ten stolek může položit věci i spolucestující. Ve druhé třídě InterPanteru to tak není, ale můžete si dokoupit třídu první, kterou ve vlaku také nešetřili a tam tyto šikovné stolky jsou. Také tam máte větší prostor sedadla mimo jiné.

Abych se vrátil ke srovnávanému vozu, tak u něj si České Dráhy pochvalovali jak je strašně pohodlný a komfortní. Jak je tam všechno tak OP a tyhle pí*oviny. Klimatizace, stolky, sedadla, okna, soukromí, prostě všechno. (Jako ona je právě pravda, že ten vůz je OP). Ale zde na to tak nějak zapomněli a asi si mysleli, že když to všechno narvou do první třídy, že lidi za tím slepě půjdou a oni si budou mastit kapsu a ego, že to dobře vymysleli. Velký ho*no! Ne každý z nás, kdo pojede jednu zastávku si koupí první třídu, aby získal to, co získá v jiném rychlíku ve třídě druhé a ještě mnohem pohodlněji.

Když si všimnete toho, jak vůz vypadá zvenku a máte aspoň základní praxi v tom, že vozy, který mají na sobě po bocích žlutý pruh, že jsou vozy první třídy, popřípadě ta část je první třída, tak se laskavě podívejte na bok celé soupravy a zjistíte, že žlutou opravdu nešetřili. Opravdu si myslí, že si to lidi budou kupovat? Možná ano, ale tak ti, kteří rádi penězi plýtvají a nechybí jim to. Takže to nebude jako u RegioPanterů nebo současných klasických rychlíků, kde stoupá počet cestujících. Tady budou brečet, jak do objednávky vrazili necelé 3 miliardy korun a vůbec se jim to nevrací!

U komfortu také bych se rád kromě stolků ohradil nad umístěním některých zásuvek. Chápu, že na zem nebo na strop by se asi fakt dát neměli, ale tam kam je umístili (v druhé třídě), tak je tak na uvázání nohou. Navíc, když si chcete cestou nabít noťas, nemáte si ho kam, kromě nepohodlného držení na klíně, dát.

Co se týče názvů, tak ten je také na blití, ovšem sjednocující vše dohromady, všimněte si toho: RegioShark, InterPanter, RegioPanter, CityElephant, RegioNova, RegioSprinter, InterCity, EuroCity. Na druhou stranu na nátěr Najbrtu jsme si také všichni zvykli...

Věci, co bych pochválil nebo hned neposlal někam, tak je například to, že mezi oddíly jsou konečně dveře a už nebude průvan a všechno teplo fuč. To beru jako jisté plus. Jednotné evropské stanoviště. Vzhledem velmi podobné lokomotivě řady 380. Co bych ještě možná pochválil je to, že ve videu v tom vlaku seděli dvě pěkný holky v historických uniformách železničářů. To je tak vše.

K tomu asi vše. Přeji této jednotce spoustu najetých kilometrů, také hromadu bezpečných cestujících, což v dnešní době platí už také Rainbowlaugh a další kecy...
Usměj se, zítřek bude horší.


Na bolest hlavy pomáhá Guttalax.
Na starou babičku pomáhá Guttalax.
Na průjem pomáhá Guttalax.
Na zácpu pomůžou Marťánci.
Odpovědět
#78
Víte, že kvůli výluce Brno-Královo Pole-Brno-Židenice jezdí nákladní vlaky odklonem přes Znojmo? Twilightsmile
Několikrát za den jsou k vidění Brejlovci od ČD Cargo, což ve Znojmě moc vidět nejde, protože tu jezdí Kocouři Pinkiesmile
Ticho, ryby plašíš!
Dobrý den, přistoupili kontrola jízdenek.
Odpovědět
#79
@InterPanter: Rád bych jej hodnotil z osobní zkušenosti, ale ČD rozhodly, že křest na nejrychlejší železniční trati v ČR je lepší nápad, než mezinárodní veletrh Czech Raildays o týden dřív (kde jsme od nich tedy viděli jen nového brejlovce a další rekonstrukce rekonstrukcí vozů). Proto budu hodnotit jen z fotek.

Velice mi vadí nepřehlednost interiéru, Všude zákruty, odlišné způsoby otevírání dveří, schody (když už, tak měly být přímo u nástupních ploch). Kvůli tomu nebude moct vozem projíždět ani minibar - čímž se dostáváme k oné udivující první třídě. Podíl 1. třídy u 3- i 5-vozového IPantera je okolo 12%. Lehký nadprůměr oproti ostatním jednotkám ČD, kde podíl bývá pod 10% (týká se i RailJetu, naopak u Pendolina je to i při jediném voze víc). Všude je řazená jako oddíl vpředu/vzadu/v prvním patře, nebo jako samostatný vůz, cestující tak nejsou nikým rušeni. Ne, tady bude neustále někdo chodit, aby si našel vhodné místo ve druhé třídě. Prosím řekněte mi, co za tu o 23-34% vyšší cenu dostanu. Jinak barevné sedačky? Výborně! A navíc musím doplácet na Včasnou či Akční jízdenku Pinkiesmile

Nevím, zda má pro ČD vůbec smysl takové jednotky nakupovat. Rychlíky lidé jezdí proto, aby se dostali rychle na středně dlouhou vzdálenost. Pro kvalitu zde máme InterCity, EuroCity a SuperCity, pro rychlíky jsou IMHO použitelné i rekonstruované Béčkové vozy - klimatizace a zásuvky 230V už by byly jen příjemným bonusem. Osobně mám také raději kupé než velkoprostor - větší pocit soukromí a ticho, jedno uřvané dítě zde ruší 6, nikoliv 60 spolucestujících. Větší zrychlení jednotky zde opravdu nehraje roli, cestovní doba se o víc jak 5 minut nezkrátí.

Jasně, pochvalujme se, že preferujeme domácí strojírenství. Ale začněme prosím konečně hledět na smysl a kvalitu odvedené práce.
Jak dnes vypadá 10 let starý výtvor Škodovky. Sice po nehodě (poničené zadní čelo a jeden kloub), ale spoluúčastník - T3R.PV 8173 - dnes běžně jezdí.
[Obrázek: 20150616110215-o-004.jpg]
Odpovědět
#80
V Sobotu 5.9. 2015 bude ve Znojmě oslava 145 Let tratí na Znojemsku.
Z Brna-Židenic do Šatova přes Hrušovany nad Jevišovkou a Znojmo pojede parní lokomotiva 475.101 a T478.1039 firmy AŽD Praha.
Ve vlaku historický program s ozbrojenými složkami bývalé Československé Socialistické Republiky.
Ve Znojmě Kinematovlak, Vláček Hráčekm unikátní výstava vlakové pošty a prezentace měřícího vozu AŽD Praha.
Od 12ti hodin v Hrušovanech nad Jevišovkou parní show s opakovaným vjezdem parní lokomotivy do stanice.
V Šatově pěchotní srub „Zahrada“ se soutěžním programem.
Ve Slupi tradiční Slavnosti chleba s přepravou historickými autobusy ze Šatova a Znojma.
Ve vlaku bufetový vůz s občerstvením a víny ze Znovínu.
Ochutnávky vín a burčáků.
Ticho, ryby plašíš!
Dobrý den, přistoupili kontrola jízdenek.
Odpovědět


Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející tohle téma: 1 host(ů)