Hodnocení tématu:
  • 20 Hlas(ů) - 3.85 Průměr
Už jsi někdy ...?
(tak to, keď náhodou šofér prudšie zabrzdil, tak to musela byť docela švanda Rainbowlaugh )

Nie, len záhradnú, ten koniec, aby tam lepšie zapasoval nadstavec.

Už ste niekedy stretli hada (to je vlastne muž spomínanej hadice)
"It does not matter where you go and what you study, what matters most is what you share with yourself and the world." Princess Twilight Sparkle
"I wanted to remind you that through hard times, one of the greatest gifts you can give is letting your light shine for others." Princess Celestia
"Nech se bráti proudem mysli, tam kde řeka snů do reality se vlévá a nech své oči utrápené, plně otevřené a hleď na krásu té hvězdy šesticípé" Drake Damage
"No you can't give up your laughter 'cause you're scared of a little pain." Autumn Blaze
Odpovědět
Ano.

Už ste niekedy boli na streche vysokej budovy?
Nový kus nábytku keramický Tree of Harmony, Zlatá Harfa(pony) a Discord Lampa! Flutterryay
Prezývky na počkanie (by me)
AleXan sa pustit nechce,
nepujde to jen tak lehce... Rainbowlaugh
Mácaman

The decisions you make and the actions that follow are reflection of who you are.
Song of The Sea
Chcete meniaci avatar ako ja? Napíšte mi PM!
Odpovědět
Na jej streche nie, ale na najvyššom poschodí tej budovy, to hej. Ako decko som tam dokonca vybehol po schodoch akoby nič, aj viackrát, zatiaľ čo ostatní šli výťahom (aj ten výťah som predbehol Twilightblush ) Dneska ani, keby neviem čo Rainbowlaugh A s tým súvisí aj nasledujúca otázka...

Už ste sa niekedy zadychčali na schodoch?
"It does not matter where you go and what you study, what matters most is what you share with yourself and the world." Princess Twilight Sparkle
"I wanted to remind you that through hard times, one of the greatest gifts you can give is letting your light shine for others." Princess Celestia
"Nech se bráti proudem mysli, tam kde řeka snů do reality se vlévá a nech své oči utrápené, plně otevřené a hleď na krásu té hvězdy šesticípé" Drake Damage
"No you can't give up your laughter 'cause you're scared of a little pain." Autumn Blaze
Odpovědět
Keď som po nich bežal tak teda hejRainbowlaugh

Už ste niekedy riešili otázku života a smrti?

Odoslané z Equestrie.
Nový kus nábytku keramický Tree of Harmony, Zlatá Harfa(pony) a Discord Lampa! Flutterryay
AleXan sa pustit nechce,
Mácaman

The decisions you make and the actions that follow are reflection of who you are.
Song of The Sea
Odpovědět
Veľakrát, ale v poslednom čase je to skôr, viď. obrázok:

Už ste niekedy zjedli hmyz?
Odpovědět
KobilkuRainbowwild

Už ste niekedy preháňali?

Odoslané z Equestrie.
AleXan sa pustit nechce,
Mácaman

Song of The Sea
Odpovědět
Len trošku, nie nejak strašne Twilightblush Ale vtedy som si myslel, že nepreháňam, keď som vravel, že na chodníku je milión mravcov Rainbowlaugh

Už ste niekedy šli skratkou alebo napokon sa to ukázalo ako nie najlepší nápad?
Odpovědět
Ale ano. Hlavne keď si ju pamätáš tak z pred 5 rokov.

už ste niekedy uviazli na rovnej ceste?
AleXan sa pustit nechce,
Mácaman

Song of The Sea
Odpovědět
Hej, keď sme šli s kamošom na aute do Nitry. A našťastie sa to stalo za dedinou, lebo ma poslal skontrolovať, či svietia svetlá, ale pak sa už s tým ani nepohol. Voľačo bolo aj so štartérom a našťastie sa to nestalo až v Nitre Pinkiesmile Tak nás došiel ďalší kamoš odtiahnuť.

Už ste si niekedy zabudli niečo dôležité? (okrem hlavy)
Odpovědět
Ale anoRainbowlaugh kopu vecí

už ste niekedy zúfali?
AleXan sa pustit nechce,
Mácaman

Song of The Sea
Odpovědět

Přejít na fórum:

Uživatel(é) prohlížející tohle téma: 1 host(ů)