Hodnocení tématu:
  • 20 Hlas(ů) - 3.85 Průměr
Už jsi někdy ...?
Veľakrát, najmä, keď som dostal darček, v ktorý som ani nedúfal. To bolo z pozitívneho súdka a teraz niečo z negatívneho: keď som išiel kosiť do viníc, tak som nemohol uveriť tej džungli, ktorá tam bola Rainbowlaugh To už bolo treba aj náčinie vymeniť.

Už ste niekedy dostali pozvánku, o ktorú ste nemali záujem?
"It does not matter where you go and what you study, what matters most is what you share with yourself and the world." Princess Twilight Sparkle
"I wanted to remind you that through hard times, one of the greatest gifts you can give is letting your light shine for others." Princess Celestia
"Nech se bráti proudem mysli, tam kde řeka snů do reality se vlévá a nech své oči utrápené, plně otevřené a hleď na krásu té hvězdy šesticípé" Drake Damage
"No you can't give up your laughter 'cause you're scared of a little pain." Autumn Blaze
Odpovědět
Ne Rainbowlaugh

Už ste niekedy sa uliali?
Nový kus nábytku keramický Tree of Harmony, Zlatá Harfa(pony) a Discord Lampa! Flutterryay
Prezývky na počkanie (by me)
AleXan sa pustit nechce,
nepujde to jen tak lehce... Rainbowlaugh
Mácaman

The decisions you make and the actions that follow are reflection of who you are.
Song of The Sea
Chcete meniaci avatar ako ja? Napíšte mi PM!
Odpovědět
Samozrejme, že niekedy hej, ale čo sa školy týka, tak nie nadarmo som mal na konci roka diplom za najlepšiu dochádzku Rainbowlaugh

Už ste niekedy spadli na ľade?
"It does not matter where you go and what you study, what matters most is what you share with yourself and the world." Princess Twilight Sparkle
"I wanted to remind you that through hard times, one of the greatest gifts you can give is letting your light shine for others." Princess Celestia
"Nech se bráti proudem mysli, tam kde řeka snů do reality se vlévá a nech své oči utrápené, plně otevřené a hleď na krásu té hvězdy šesticípé" Drake Damage
"No you can't give up your laughter 'cause you're scared of a little pain." Autumn Blaze
Odpovědět
ano a vela krat .
Už si niekedy chodil na rebriku
Odoslane pomocou morzeovky a  prijate pomoc sonaru
don't be a retard.be a king ? think not Why be a king when you can be a god
♕Pinkie L♥vers♕
Ajsmug  CowponyAJ 
Odpovědět
Áno, a keď som bol malý, tak mi to vôbec nevadilo a v pohode som behal hore-dole, no dneska na starý rebrík nejak nevyjdem. Železný je istota Rainbowlaugh

Už ste niekedy trúbili o polnoci?
Odpovědět
Ne. Ale búchal petardy na strede križovatky.

Už ste niekedy zjedli muchu?
Nový kus nábytku keramický Tree of Harmony, Zlatá Harfa(pony) a Discord Lampa! Flutterryay
Prezývky na počkanie (by me)
AleXan sa pustit nechce,
nepujde to jen tak lehce... Rainbowlaugh
Mácaman

The decisions you make and the actions that follow are reflection of who you are.
Song of The Sea
Chcete meniaci avatar ako ja? Napíšte mi PM!
Odpovědět
Nie, ani by som nechcel Rainbowlaugh aby mi potom začala v bruchu vyhrávať, stačí, že tam niekedy vyhrávajú cigáni.

Už ste niekedy zažili, že vám zavreli dvere pred nosom?
Odpovědět
ano, napriklad vsichni nastoupili do busu, jen ja se tam nevesel Pinkiesmile

uz jsi byl nekdy v tanku?
"Ale já jsem nevyrostla ve stodole. Jen jsem se tam narodila a prožila většinu dětství." Applejack

Moje literární tvorba 

Love and Tolerate
Odpovědět
Sedel som na ňom, ale vnútri ešte nie veru. Ono na Playáku je to predsalen najlepšie a raz snáď príde doba, kedy tanky ostanú len tam a v múzeách Pinkiesmile

Už ste niekedy dostali facku od dámy? Raritywink
Odpovědět
myslim, ze ne, ale jedna me kopla dost tezkou botou do zadku Rainbowlaugh

uz jsi nekdy lhal jako kdyz tiskne?
"Ale já jsem nevyrostla ve stodole. Jen jsem se tam narodila a prožila většinu dětství." Applejack

Moje literární tvorba 

Love and Tolerate
Odpovědět

Přejít na fórum:

Uživatel(é) prohlížející tohle téma: 2 host(ů)