Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tvorba Small Owl
#51
Tahle hra je finální verze takže žádný update. Dělám však už na další hře. Moje poslední hra zahrnovala systém equipment/stats/skins atd a tento systém budu nadále uplatňovat. Takže další hra bude ve stejném duchu. Budu ale určitě měnit efekty arzénálu (ledové střely, elektřina, oheň). Taky chci aby hráč měl možnost si výbavu nejen koupit, ale také najít u nepřátel nebo v tajných skrýších. Rád bych taky vytvořil menší secret mise pro sbírání předmětů, které se nedají za normálních okolností koupit ani najít. Něco jako ,,pokuď tě hra zaujme a bude tě bavit, tak tě i odmění překvapivým obsahem.´´
Příklad: - normální střely nebudou moct procházet přes brnění určitých nepřátel. V secret misi lze najít předmět, který ti to umožní.
            - normální skiny budou mít možnost vytvořit si štít, který tě ochrání. V secret misi lze najít speciální skin, který ti umožní vyvolat příšeru, která                bude bojovat po tvém boku
Ale jsou jen zatím prvotní myšlenky. Ještě to musím promyslet. Rád bych tam taky dal určitý děj a zkusil vytvořit cutscény. Takže na-animovat to a dál oslovit dabéry. To by bylo určitě velmi dobrý krok k tomu, aby si té hry někdo všiml. Musí to být atraktivní pro youtube a celkově pro zviditelnění mé tvorby. Už mám i děj trochu promyšlenej.
     Hru nechci dělat nějak moc složitou nebo dlouhou. Pokud bude hra kratší ale i tak zábavná tak to splní svůj účel. Nějaký rady a tipy jsem už zkouknul na youtube od zkušených game developerů takže to nechci zas tak hrotit na délku, jako spíš na rozmanitou volbu pro hráče.
Zde jsou nějaké skiny:
Kirin Skin
[Obrázek: giphy.gif]

Canterlot Skin
[Obrázek: giphy.gif]
[Obrázek: giphy.gif]

Future Twilight Skin
[Obrázek: giphy.gif]



U future Twilight je ještě nějaká práce s vizuálem takže ještě uvidím co se dá dělat, aby to bylo pro hráče atraktivnější. 
To je zatím vše. Díky moc za věnování času a zájem. Jinak ještě do hry chci dát fyzické osvětlení. Takže v lese v noci tam budou třeba létat světlušky a osvětlovat okolí, lampy nebo kouzla.
Tak díky za pozornost  Twilightsmile
Když nenajdu nějaký problém, tak....tak si ho prostě způsobím    -    Twilight Sparkle
Odpovědět
#52
Tak se budu těšit na další hru. No musím ještě tuhle dohrát dokonce, což bude pro mě těžký, ale tak dá se. Chápu, že ta hra asi nebude hned za rok nebo dva, ono to dá asi dost práce vytvořit. Nevím já s tím zkušenosti nemám a asi ani nechci mít, s mým vztahem k programování. Rainbowlaugh
Jinak ta animace běžící Future Twilight je boží. Twilightsmile Twilightsmile
djpon3 PONIES MAKE ME STRONGER Trollestia
Odpovědět
#53
Rok, dva, právě naopak. To už ty první dvě hry mě každá stála půl roku práce. Já všechny základní systémy mám už naprogramovaný, takže budu už jenom stavět vizuál a herní prožitek. Kdyby mě to mělo stát rok života, nikdy bych do toho nešel. Chci tak nějak minimalizovat tvorbu a vydat to ještě tento rok, max do léta to bude venku. Já se nechci pouštět do velkých projektů, protože už mám zkušenosti že se to nemusí vyplatit. Nezáleží jak dlouho na tom budu dělat, ale aby byla hra hlavně zábavná. Budeš se možná divit, ale na délce vývoje nezáleží. Záleží jestli tá hra bude dobrá, zábavná, zaujme. Musí zaujmout a stále napínat hráče. Ono míň, je někdy víc. Poslední moje hra byla dlouhá a nudná řekl bych. Spíš bych chtěl než dlouhý levely tak různý nástrahy, logický řešení, specifický nepřátelé nebo tajný místnosti který hráč může objevit.
Ale tohle jsou zatím ještě nedomyšlený návrhy takže nechci slibovat senzaci. Ale určitě to nechci dělat dlouho. Mám v plánu víc herních projektů.
Mě už napadlo že bych třeba časem mohl udělat hru ve stylu DOTA. Hráč by si vybral určitý hrdiny (poníky či furry) a každý z nich by měl odlišný herní styl. Ale to už je hodně do budoucna. Ale nápady mám a chci vydávat hry často.
Když nenajdu nějaký problém, tak....tak si ho prostě způsobím    -    Twilight Sparkle
Odpovědět
#54
Tak ono záleží jak kdy a jaká hra. Dřív to asi bylo, že pokud si na hře fakt pracoval, tak se to vyplatilo, ale v dnešní době už moc ne. Hlavně mi přijde, že dneska i krátkodobý hry jsou na nic, ale fakt jde o to, jaký. Tak hodně štěstí při tvoření, už se těším na další, ale nejdřív dohraju tuhle.
djpon3 PONIES MAKE ME STRONGER Trollestia
Odpovědět
#55
Já jsem se možná trochu špatně vyjádřil. Samozřejmě pokud je to velkej skvělej projekt na kterým pracuje tým lidí, tak se to vyplatí. Já sám mám už o něčem takovém přemýšlím. Ale chtěl jsem jen říct že pokud si člověk zadá velký cíl a ten projekt prostě nebude tak úspěšný tak možná jen ztrácel čas. Ale třeba se v těch věcech můžu mýlit. Vycházím z mých zkušeností a ze zkušeností jiných lidí. Celkově svět herního vývoje je hodně složitý. Jsou dokonce lidi, kteří vytváří tzv. ,,assets flip´´. To je že si koupí hromadu různých assetů který ani nemají stejnou grafiku a naplácáto na sebe. Je toho fakt hodně co povídat. Jsem rád že o tom vůbec teď vedeme diskuzi.
Jinak díky tvůj čas.
Když nenajdu nějaký problém, tak....tak si ho prostě způsobím    -    Twilight Sparkle
Odpovědět
#56
Malý update a ukázka dalších vzhledů pro hráče. Future Twilight má trochu jinou hřívu, musel jsem jí upravit. Na dalším gifu je zimní verze Twilight Sparkle, tak snad se bude líbit.
Future Twilight Sparkle:  (úprava hřívy)
[Obrázek: giphy.gif]

Winter Sparkle:
[Obrázek: giphy.gif]
Když nenajdu nějaký problém, tak....tak si ho prostě způsobím    -    Twilight Sparkle
Odpovědět
#57
Jo je vidět, že ten původní GIF tu hřívu nemá animovanou. Vůbec nechápu, proč se mi zrovna zalíbil tenhle GIF, jestli to je tou future Twilight a tím stylem běhu, každopádně je to dle mého boží. I ta zimní verze. Děkuju. Twilightsmile
djpon3 PONIES MAKE ME STRONGER Trollestia
Odpovědět
#58
Pog, on žije!
A koukám že tvoří, dobrá práce  Twilightblush
Gun Pony 
But where are you, I need you here, Though things won't be the same I fear, You'll see what's left of me, It's not enough to give it all

Odpovědět
#59
Díky borci že se líbí   Twilightsmile  Co se týče future Twilight tak hříva byla nutná k opravě. Zimní verze, to jsem jenom okopčil, změnil barvy a přidal plamennou hřívu už z předešlé hry. Jen jsem změnil barvu, takže nic složitého. Jinak postupují dál a spíš udělám mapy kratší, ale přidám logický hádanky a nějaký skákačky/pasti. Nechci předbíhat, ale rád bych udělal i krátký cutscény, takže zase na-animovat krátká videjka, sehnat dabéry a přidat to do hry. Rád bych to udělal pro lepší propagaci a oslovit širší audienci. Ale třeba si to rozmyslím, nechci zatím nic slibovat.
Když nenajdu nějaký problém, tak....tak si ho prostě způsobím    -    Twilight Sparkle
Odpovědět
#60
[Obrázek: mainmenu_bg5_by_smallowlrules1_dhipxhp-p...1en3G6O0Ig]
Nová Hra

Strike of Twilight
Ahojte všici. Ze  Heart  srdce  Heart  rád bych vás pozval na mojí třetí hru, kterou jsem již dokončil. Práce na této hře mi zabrala cca půl roku a rád bych se svou hrou podělil zde. Zde je něco málo o obsahu hry.
Hráč hraje za postavu Twilight Sparkle, která se ocitne v nesnázích k vůli praštěnosti Pinkie Pie. Rád bych pronesl že děj není zas tak důležitý.
Hráč ovládá svojí postavu pomocí A/D pro pohyb,
                                                Space pro skok
                                                Shift pro Úhyb
                                                Enter pro útok zblízka
                                                Ctrl    pro střílení
                                                I    pro zobrazení inventáře
                                                Q   pro použití léčivého lektvaru (max 4 v zásobě)
                                                E pro interakci
Novinkou kterou jsem chtěl obohatit hru je přidání vícero druhů projektilů, které  hráč dokáže používat, vícero druhů nepřátel s rozdílným chováním a mnoho hádanek, jenž je vystaven hráč.
Hráč je především vybaven třemi rozdílnýmy projektily.
1. FireBall - 50% možnost že nepřítel obdrží 200% dmg z původního poškození (double damage)
2. Ice Spear - Nepřítel se zpomalí a umožní hráči tak bezpečně útočit či utéct. Nepřítel zpomalí svůj útok i pohyb.
3. Electric Ball - Po zásahu do nepřítele se projektil odrazí a najde si nejbližší cíl.  Dobré pro vícero  nepřátel na místě.

Hráč také může použít zbraň na krátkou vzdálenost, přičemž výhodou tohoto útoku je větší poškození nepříteli a navíc za každý  úspěšný  zásah hráč obdrží část zdraví z nepřítele (tzv. LifeStealing).
Tímto bych ze srdce poděkoval za pozornost, za dočtení až sem či za zahrání mé hry. Pracoval jsem na ní půl roku a já budu moc rád pokud to někdo ocení. Pokud  se ve hře objeví buggy, dejte mi vědět abych to mohl opravit.

Zde  je odkaz ke stažení: https://small-owl.itch.io/strike-of-twilight-2
Twilightsmile Twilightsmile Děkuji za pozornost. Twilightsmile Twilightsmile
Když nenajdu nějaký problém, tak....tak si ho prostě způsobím    -    Twilight Sparkle
Odpovědět


Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející tohle téma: 1 host(ů)