Hodnocení tématu:
  • 11 Hlas(ů) - 4.73 Průměr
Pinkie Pie Fanklub
Vcerejsi stream od Tsitra360 prinesl dalsi krasne obrazky
[Obrázek: tumblr_nfu9g12OPk1r7jepho4_500.jpg]
Everypony Equal,Everypony Loved

Tumblr

Jsem Faiko , ne Falko ,Failko a podobně !!!
Odpovědět
[Obrázek: pinkiepie.jpg]
"It does not matter where you go and what you study, what matters most is what you share with yourself and the world." Princess Twilight Sparkle
"I wanted to remind you that through hard times, one of the greatest gifts you can give is letting your light shine for others." Princess Celestia
"Nech se bráti proudem mysli, tam kde řeka snů do reality se vlévá a nech své oči utrápené, plně otevřené a hleď na krásu té hvězdy šesticípé" Drake Damage
"No you can't give up your laughter 'cause you're scared of a little pain." Autumn Blaze
Odpovědět
Pinkie preasents
[Obrázek: pinkie_preasents_by_otakuap-d89039g.jpg]
http://www.deviantart.com/art/Pinkie-pre...-498850180
Fluttershy fan Flutterryay...YAY!
Froldův fanklub (Wiki)
DaveL - Vzpomínejme
Odpovědět
Som tu nový ale už teraz vás mám rád Pinkiehappy
Najradšej mam pinkie lebo je presne ako ja ( teda skoro ja som aj občasny alkoholik Rainbowwild )

Přiložené soubory Miniatury

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥ Hatsune Miku ♥
♥ I live for anime ♥
♥ anime is my life ♥

#NIMU NIMU
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Odpovědět
Pinkie je jediný poník který mě zvíší sebevědomí :33 Let´s party !
Někdy nemohu z toho když poník uklouzne po listu Rainbowlaugh
ale někdy můžu když jsem to jáTwilightblush

DA https://noioo.deviantart.com/
Odpovědět
Pinkie je nej poník Rainbowlaugh nejlepší byl ten díl kde se namnožila Rainbowlaugh prostě Pinkie forever :3
Odpovědět
Jak keby som videl seba po Silvestrovi Twilightblush

[Obrázek: christmas_aftermath_by_draneas-d6zjijl.png]
"It does not matter where you go and what you study, what matters most is what you share with yourself and the world." Princess Twilight Sparkle
"I wanted to remind you that through hard times, one of the greatest gifts you can give is letting your light shine for others." Princess Celestia
"Nech se bráti proudem mysli, tam kde řeka snů do reality se vlévá a nech své oči utrápené, plně otevřené a hleď na krásu té hvězdy šesticípé" Drake Damage
"No you can't give up your laughter 'cause you're scared of a little pain." Autumn Blaze
Odpovědět
[Obrázek: summer_sum_up_by_invaderpoe-d4f0xvg.png]
Odpovědět
Sisters
[Obrázek: sisters_by_dennybutt-d8fdlaa.png]
http://www.deviantart.com/art/Sisters-509557762
Fluttershy fan Flutterryay...YAY!
Froldův fanklub (Wiki)
DaveL - Vzpomínejme
Odpovědět
Toto je pravá Pinkie Twilightsmile
[Obrázek: i_ll_cheer_you_up__by_silveronekunai-d7ec2l7.png]
Odpovědět

Přejít na fórum:

Uživatel(é) prohlížející tohle téma: 1 host(ů)