Hodnocení tématu:
  • 20 Hlas(ů) - 3.85 Průměr
Už jsi někdy ...?
Ty zo srandy po niekom vrieskaš? No Celestia... Rainbowlaugh

Yop, v ZOO (kde inde, hádam nie niekde v lese? Rainbowlaugh )

Už ste niekedy hrali 6 hodín v kuse?
"It does not matter where you go and what you study, what matters most is what you share with yourself and the world." Princess Twilight Sparkle
"I wanted to remind you that through hard times, one of the greatest gifts you can give is letting your light shine for others." Princess Celestia
"Nech se bráti proudem mysli, tam kde řeka snů do reality se vlévá a nech své oči utrápené, plně otevřené a hleď na krásu té hvězdy šesticípé" Drake Damage
"No you can't give up your laughter 'cause you're scared of a little pain." Autumn Blaze
Odpovědět
Musel by si pochopiť kontextRainbowlaugh

Ano. Bol som potom úplne vymletý.

Už ste si niekedy museli potupne ztmaviť displej kôli baterke? (Ako ja teraz?)

Odoslané z Equestrie.
Nový kus nábytku keramický Tree of Harmony, Zlatá Harfa(pony) a Discord Lampa! Flutterryay
Prezývky na počkanie (by me)
AleXan sa pustit nechce,
nepujde to jen tak lehce... Rainbowlaugh
Mácaman

The decisions you make and the actions that follow are reflection of who you are.
Song of The Sea
Chcete meniaci avatar ako ja? Napíšte mi PM!
Odpovědět
Yop, ja mám furt slabší jas, ale tak, aby som videl, to mi stačí. nedávam ho nikdy na viac

Už ste niekedy začali tancovať na hudbu, čo išla práve v rádiu?
"It does not matter where you go and what you study, what matters most is what you share with yourself and the world." Princess Twilight Sparkle
"I wanted to remind you that through hard times, one of the greatest gifts you can give is letting your light shine for others." Princess Celestia
"Nech se bráti proudem mysli, tam kde řeka snů do reality se vlévá a nech své oči utrápené, plně otevřené a hleď na krásu té hvězdy šesticípé" Drake Damage
"No you can't give up your laughter 'cause you're scared of a little pain." Autumn Blaze
Odpovědět
Ale ano. Ak ma zaujala.

Už ste niekedy použili nejakého čističa ramky?

Odoslané z Equestrie.
Nový kus nábytku keramický Tree of Harmony, Zlatá Harfa(pony) a Discord Lampa! Flutterryay
AleXan sa pustit nechce,
Mácaman

The decisions you make and the actions that follow are reflection of who you are.
Song of The Sea
Odpovědět
Yop, to v kuse som na starom compe robil, kde bola len 512 MB RAM. A túto istú hodnotu mám teraz na mobile, takže...tak Rainbowlaugh

Už ste niekedy naliali vodu do deravého vedra?
Odpovědět
Ano. Nestihla celá vytiecť kým sa dostala na miesto určeniaRainbowlaugh

Už ste niekedy kupovali stromček?

Odoslané z Equestrie.
AleXan sa pustit nechce,
Mácaman

Song of The Sea
Odpovědět
Nie, máme umelý.

Už ste niekedy leteli balónom?
Odpovědět
Nie. Len som sa na to pozeral.

Už ste sa niekedy báli lietať?

Odoslané z Equestrie.
AleXan sa pustit nechce,
Mácaman

Song of The Sea
Odpovědět
Áno a strašne... a teraz zas nechápem ľudí ktorý sa toho boja Rainbowlaugh

Uz ste niekedy boli unesený mimozemskou entitou? Rainbowlaugh
Odpovědět
NeRainbowlaugh ale učitelka si to niekdy myslí keď povie "Akokeby si ten týždeň bol na marse!".

Už ste sa niekedy dusili?

Odoslané z Equestrie.
AleXan sa pustit nechce,
Mácaman

Song of The Sea
Odpovědět

Přejít na fórum:

Uživatel(é) prohlížející tohle téma: 1 host(ů)