Hodnocení tématu:
  • 20 Hlas(ů) - 3.85 Průměr
Už jsi někdy ...?
Tam nie. Na zábradlie som raz vonku dakde, ale väčšinou putuje do koša Pinkiesmile

Už ste niekedy v kuse vytrubovali?
"It does not matter where you go and what you study, what matters most is what you share with yourself and the world." Princess Twilight Sparkle
"I wanted to remind you that through hard times, one of the greatest gifts you can give is letting your light shine for others." Princess Celestia
"Nech se bráti proudem mysli, tam kde řeka snů do reality se vlévá a nech své oči utrápené, plně otevřené a hleď na krásu té hvězdy šesticípé" Drake Damage
"No you can't give up your laughter 'cause you're scared of a little pain." Autumn Blaze
Odpovědět
Ani nie. Práveže som ešte skoro vôbec netrubilRainbowlaugh

Už ste niekedy videli fialovú kravičku?

Odoslané z Equestrie.
Nový kus nábytku keramický Tree of Harmony, Zlatá Harfa(pony) a Discord Lampa! Flutterryay
Prezývky na počkanie (by me)
AleXan sa pustit nechce,
nepujde to jen tak lehce... Rainbowlaugh
Mácaman

The decisions you make and the actions that follow are reflection of who you are.
Song of The Sea
Chcete meniaci avatar ako ja? Napíšte mi PM!
Odpovědět
Nope, ale som videl ako svišť balil čokoládu do fólie, no kravička nikde Pinkiesmile

Už ste niekedy niekde zablúdili?
"It does not matter where you go and what you study, what matters most is what you share with yourself and the world." Princess Twilight Sparkle
"I wanted to remind you that through hard times, one of the greatest gifts you can give is letting your light shine for others." Princess Celestia
"Nech se bráti proudem mysli, tam kde řeka snů do reality se vlévá a nech své oči utrápené, plně otevřené a hleď na krásu té hvězdy šesticípé" Drake Damage
"No you can't give up your laughter 'cause you're scared of a little pain." Autumn Blaze
Odpovědět
Ale ano. Skoro vždy keď idem niekam kde som nebol.

Už ste niekedy žili na 1% baterky?

Odoslané z Equestrie.
Nový kus nábytku keramický Tree of Harmony, Zlatá Harfa(pony) a Discord Lampa! Flutterryay
AleXan sa pustit nechce,
Mácaman

The decisions you make and the actions that follow are reflection of who you are.
Song of The Sea
Odpovědět
Nie, ja si napríklad mobil vždy nabijem pri tých 10%. Proste, keď vidím, že je to v červenom poli, tak už mi to nedá.

Už ste niekedy nadávali pred učiteľom?
Odpovědět
Ja moc nenadávam a myslím, že pred učitelom/kou sa mi to nestalo.

Už ste niekedy spali pred telkou?

Odoslané z Equestrie.
AleXan sa pustit nechce,
Mácaman

Song of The Sea
Odpovědět
Zaspal som tak asi 3 razy z toho raz počas hokeja. Neni som dobrý fanúšik Rainbowlaugh

Už ste niekedy dali niekomu facku?
Odpovědět
Ano lebo si tu facku zaslužil .
Už si niekedy bol elegantne oblečeni .
Odoslane pomocou morzeovky a  prijate pomoc sonaru
don't be a retard.be a king ? think not Why be a king when you can be a god
♕Pinkie L♥vers♕
Ajsmug  CowponyAJ 
Odpovědět
Ale ano.

Už ste niekedy jásali?

Odoslané z Equestrie.
AleXan sa pustit nechce,
Mácaman

Song of The Sea
Odpovědět
Samozrejme a opäť to bolo pri hokeji Rainbowlaugh

Už ste niekedy robili v snehu motýľov? Flutterryay
Odpovědět

Přejít na fórum:

Uživatel(é) prohlížející tohle téma: 2 host(ů)