Hodnocení tématu:
  • 20 Hlas(ů) - 3.85 Průměr
Už jsi někdy ...?
Zvyknem si vypiskovať, ale v daždi teda nie, lebo nie je veľmi chuť pískať si, keď moknem Rainbowlaugh

Už ste niekedy hrali klasické gulôčky? (hold dneska ich hrajú skôr na tablete, no kedysi pekne vonku v piesku Pinkiesmile )
"It does not matter where you go and what you study, what matters most is what you share with yourself and the world." Princess Twilight Sparkle
"I wanted to remind you that through hard times, one of the greatest gifts you can give is letting your light shine for others." Princess Celestia
"Nech se bráti proudem mysli, tam kde řeka snů do reality se vlévá a nech své oči utrápené, plně otevřené a hleď na krásu té hvězdy šesticípé" Drake Damage
"No you can't give up your laughter 'cause you're scared of a little pain." Autumn Blaze
Odpovědět
Ach gulky. To je hra, ktorú som nikdy s nikým nehral, ajkeď ich mám doma dosť.

Už ste niekedy videli Jacksona?

Odoslané z Equestrie.
Nový kus nábytku keramický Tree of Harmony, Zlatá Harfa(pony) a Discord Lampa! Flutterryay
Prezývky na počkanie (by me)
AleXan sa pustit nechce,
nepujde to jen tak lehce... Rainbowlaugh
Mácaman

The decisions you make and the actions that follow are reflection of who you are.
Song of The Sea
Chcete meniaci avatar ako ja? Napíšte mi PM!
Odpovědět
Michaela, Daniela... kerého? Rainbowlaugh Ale aj tak som nevidel naživo žiadneho, takže to je jedno.

Už ste niekedy niekoho otravovali hrou na trúbku?
"It does not matter where you go and what you study, what matters most is what you share with yourself and the world." Princess Twilight Sparkle
"I wanted to remind you that through hard times, one of the greatest gifts you can give is letting your light shine for others." Princess Celestia
"Nech se bráti proudem mysli, tam kde řeka snů do reality se vlévá a nech své oči utrápené, plně otevřené a hleď na krásu té hvězdy šesticípé" Drake Damage
"No you can't give up your laughter 'cause you're scared of a little pain." Autumn Blaze
Odpovědět
Nemám, neviem, takže nieRainbowlaugh

Už ste niekedy boli presvedčený o svojej pravde ale potom zistili, že je zlá?

Odoslané z Equestrie.
Nový kus nábytku keramický Tree of Harmony, Zlatá Harfa(pony) a Discord Lampa! Flutterryay
AleXan sa pustit nechce,
Mácaman

The decisions you make and the actions that follow are reflection of who you are.
Song of The Sea
Odpovědět
Tomuto sa snažím vyvarovať a snažím sa ísť podľa známeho "dvakrát rozmýšľaj a potom hovor" Ale stalo sa to, no pravda bola niekde uprostred, takže vyslovene zlé presvedčenie to nebolo.

Už ste niekedy skúšali písať román, poviedku, čokoľvek také?
Odpovědět
Iba som mal taký nápad. Nikdy som ho ale neuskutočnil.

Už ste niekedy zastali v strede ulice a spýtali ste sa seba samého?

Odoslané z Equestrie.
AleXan sa pustit nechce,
Mácaman

Song of The Sea
Odpovědět
Hej a otázka bola, že "kto som"? Inokedy som tak zastal a zahrešil Rainbowlaugh A toto druhé je častejší prípad.

A otázka zostáva.
Odpovědět
"Kade pojdem?" "Spravil som niečo, čo som mal?" "Prečo idem tadeto?" "Prečo sledujem toho človeka?"... Rainbowlaugh

Tak teda ostáva, ak je to Legion tak "Už si niekedy pri sledovaní Retra zabudol zaliať čaj?"

Odoslané z Equestrie.
AleXan sa pustit nechce,
Mácaman

Song of The Sea
Odpovědět
Skôr instantnú polievku a nebolo to pri Retre, ale pri drvení na compe Rainbowlaugh Ale inak som vedel, že sa ti tá stanica zapáči Coolphoto

Už ste niekedy len tak oddychovali na sene?
Odpovědět
(PáčiPinkiehappy )
Ale áno, keď som bol unavený z cesty.

Už ste niekedy cestovali nohami viac ako jeden deň?

Odoslané z Equestrie.
AleXan sa pustit nechce,
Mácaman

Song of The Sea
Odpovědět

Přejít na fórum:

Uživatel(é) prohlížející tohle téma: 1 host(ů)