Hodnocení tématu:
  • 20 Hlas(ů) - 3.85 Průměr
Už jsi někdy ...?
Čo som Forrest Gump? Či ten dokonca utekal Rainbowlaugh

Už ste niekedy mali strach z nemocničných priestorov?
"It does not matter where you go and what you study, what matters most is what you share with yourself and the world." Princess Twilight Sparkle
"I wanted to remind you that through hard times, one of the greatest gifts you can give is letting your light shine for others." Princess Celestia
"Nech se bráti proudem mysli, tam kde řeka snů do reality se vlévá a nech své oči utrápené, plně otevřené a hleď na krásu té hvězdy šesticípé" Drake Damage
"No you can't give up your laughter 'cause you're scared of a little pain." Autumn Blaze
Odpovědět
Ani nie. Ale ihlu neznášamRainbowlaugh

Už ste niekedy zatúžili po bezbolestnej injecii?

Odoslané z Equestrie.
Nový kus nábytku keramický Tree of Harmony, Zlatá Harfa(pony) a Discord Lampa! Flutterryay
Prezývky na počkanie (by me)
AleXan sa pustit nechce,
nepujde to jen tak lehce... Rainbowlaugh
Mácaman

The decisions you make and the actions that follow are reflection of who you are.
Song of The Sea
Chcete meniaci avatar ako ja? Napíšte mi PM!
Odpovědět
Klamal by som, keby poviem, že nie Twilightblush Ale nič strašné to nie je, veď "len štipne včielka" Scootangel

Už ste si niekedy niečo želali, keď padala hviezda?
"It does not matter where you go and what you study, what matters most is what you share with yourself and the world." Princess Twilight Sparkle
"I wanted to remind you that through hard times, one of the greatest gifts you can give is letting your light shine for others." Princess Celestia
"Nech se bráti proudem mysli, tam kde řeka snů do reality se vlévá a nech své oči utrápené, plně otevřené a hleď na krásu té hvězdy šesticípé" Drake Damage
"No you can't give up your laughter 'cause you're scared of a little pain." Autumn Blaze
Odpovědět
Pravděpodobně někdy ano Pinkiehappy

Už jste někdy chovali kočku jako mimino?
[19.2.2012 20:06:21] : Jsem dneska zkouknul první epizodu My Little Pony: FiM
[19.2.2012 20:06:53] : Fluttershy je best

OC přepracováno od bloodorangepancakes
Odpovědět
ano, ale moc dlouho to nevydrzela Rainbowlaugh

uz ste nekdy varili gulas?
"Ale já jsem nevyrostla ve stodole. Jen jsem se tam narodila a prožila většinu dětství." Applejack

Moje literární tvorba 

Love and Tolerate
Odpovědět
Pomáhal som a mal všelijaké a najlepší je aj tak od starej mamy Ajsmug Ale inak som neni žiaden kuchár alebo čo Pinkiesmile

Už ste niekedy pásli husi?
Odpovědět
Funku? Si sa zatúľal? Až tak hlboko?Rainbowlaugh

Nepásol.

Už ste niekedy ukrojili z chleba a dali druhému?

Odoslané z Equestrie.
Nový kus nábytku keramický Tree of Harmony, Zlatá Harfa(pony) a Discord Lampa! Flutterryay
AleXan sa pustit nechce,
Mácaman

The decisions you make and the actions that follow are reflection of who you are.
Song of The Sea
Odpovědět
Ano

Už ste niekedy hrali Skullgirls?
Do you have that Hype for Fallout 4

[Footnote]
Level Up!
New Perk:
Medik
Odpovědět
Ne.

Už ste niekedy boli ako človek?

Odoslané z Equestrie.
AleXan sa pustit nechce,
Mácaman

Song of The Sea
Odpovědět
Ta, keď žijem medzi nimi, tak už som trochu jak oni.

Už ste niekedy v nevhodnej chvíli zistili, že v peňaženke nie je nič?
Odpovědět

Přejít na fórum:

Uživatel(é) prohlížející tohle téma: 1 host(ů)