Hodnocení tématu:
  • 5 Hlas(ů) - 3.8 Průměr
Vaše nedávné zážitky
Pozor pro některé diváky nevhodné Rainbowlaugh furt se tomu musim smát
"Well, look at you.
I thought you were wiser, but I thought wrong!
Tis a terrible pity. Like a moth flittering towards a flame."

-Knight Lautrec of Carim
Odpovědět

tomu se směju vždy když to vidím Rainbowlaugh
It's the middle of the day but darkness falls on the city, it's the shadow of a giant cybernetic death kitty.
And on the other side of town something rages down the path, if you had a lisp you'd know it's kickin' theriouth ath.
Odpovědět
Nemůžu to sem dát, je to totiž největší gore v dějinách animáků Rainbowlaugh
Happy tree friends. Flippy Rainbowlaugh
it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes it goes guillotine Rainbowdetermined2 Rainbowdetermined2
Odpovědět
Odpovědět
Odpovědět
Ten trapný pocit, když Admin je jedinej co porušuje pravidla.
Odpovědět
Ten trapný pocit když rozbiješ ve škole hodiny a přineseš místo nich hodiny s hello kitty Rainbowlaugh
Odpovědět
ten trapný pocit když si spletete hasičkou nádrž s rybníkem (to se mi stalo u testu a zpanikařil sem)
"Well, look at you.
I thought you were wiser, but I thought wrong!
Tis a terrible pity. Like a moth flittering towards a flame."

-Knight Lautrec of Carim
Odpovědět
ten trapný pocit když najdete v batohu týden shnilé ovoce (to se mi stává pořád)
It's the middle of the day but darkness falls on the city, it's the shadow of a giant cybernetic death kitty.
And on the other side of town something rages down the path, if you had a lisp you'd know it's kickin' theriouth ath.
Odpovědět
Ten trapný pocit když si v noci kráčíte po městě s blokem a propiskou v ruce a nějaká stará paní vám řekne, ať si neničíte život a tu injekci jí dáte..
Odpovědět

Přejít na fórum:

Uživatel(é) prohlížející tohle téma: 1 host(ů)