Hodnocení tématu:
  • 10 Hlas(ů) - 3.7 Průměr
Proč?
Lebo si neposlúchala Ajsmug

Prečo sme miesto Leta mali Jeseň 1.0? Rainbowhuh
"It does not matter where you go and what you study, what matters most is what you share with yourself and the world." Princess Twilight Sparkle
"I wanted to remind you that through hard times, one of the greatest gifts you can give is letting your light shine for others." Princess Celestia
"Nech se bráti proudem mysli, tam kde řeka snů do reality se vlévá a nech své oči utrápené, plně otevřené a hleď na krásu té hvězdy šesticípé" Drake Damage
"No you can't give up your laughter 'cause you're scared of a little pain." Autumn Blaze
Odpovědět
Lebo sme to zariadili ničením ozónu.

Prečo chcem vela snehu?

Odoslané z Equestrie.
Nový kus nábytku keramický Tree of Harmony, Zlatá Harfa(pony) a Discord Lampa! Flutterryay
Prezývky na počkanie (by me)
AleXan sa pustit nechce,
nepujde to jen tak lehce... Rainbowlaugh
Mácaman

The decisions you make and the actions that follow are reflection of who you are.
Song of The Sea
Chcete meniaci avatar ako ja? Napíšte mi PM!
Odpovědět
Lebo chceš na ňom prevetrať nejaký off road Rainbowdetermined2

Prečo mi padne chleba furt natretou stranou na zem? Facehoof
"It does not matter where you go and what you study, what matters most is what you share with yourself and the world." Princess Twilight Sparkle
"I wanted to remind you that through hard times, one of the greatest gifts you can give is letting your light shine for others." Princess Celestia
"Nech se bráti proudem mysli, tam kde řeka snů do reality se vlévá a nech své oči utrápené, plně otevřené a hleď na krásu té hvězdy šesticípé" Drake Damage
"No you can't give up your laughter 'cause you're scared of a little pain." Autumn Blaze
Odpovědět
Protože Láďa Hruška, mazat chleby to je fuška Rainbowlaugh

Proč se nedívám na Novu?
Odpovědět
Lebo sa ti zdá jej logika tiež blbáRainbowlaugh

Proč sú bronies úźasný?

Odoslané z Equestrie.
Nový kus nábytku keramický Tree of Harmony, Zlatá Harfa(pony) a Discord Lampa! Flutterryay
AleXan sa pustit nechce,
Mácaman

The decisions you make and the actions that follow are reflection of who you are.
Song of The Sea
Odpovědět
Protože Wub&Tolerate Twilightsmile

Proč je RD tak cool? Rainbowlaugh
Odpovědět
Lebo tromfne aj F-15-tku Rainbowkiss

Prečo sú v autách predné sedadlá oddelené?
Odpovědět
Protože No Homo a protože Šaltrpáka Rainbowlaugh
A proč se Celestie všude nechá přepravovat ostatními pegasy, i když má ty největší a nejsilnější křídla?
Odpovědět
Lebo môže XD

Prečo si myslím že všade musím urobiť prvý krok ja?
Odpovědět
Lebo sa niektorý boja ho spraviť.

Prečo mám doma PP?

Odoslané z Equestrie.
AleXan sa pustit nechce,
Mácaman

Song of The Sea
Odpovědět

Přejít na fórum:

Uživatel(é) prohlížející tohle téma: 1 host(ů)