Hodnocení tématu:
  • 10 Hlas(ů) - 3.7 Průměr
Proč?
lebo sa to niekedy na človeka nahromadi tak asi preto či
prečo je mi niekedy jedno čo sa deje okolo mna .
Odoslane pomocou morzeovky a  prijate pomoc sonaru
don't be a retard.be a king ? think not Why be a king when you can be a god
♕Pinkie L♥vers♕
Ajsmug  CowponyAJ 
Odpovědět
No, lebo niekedy má človek takú zlú náladu, že mu je už všetko jedno. A paradoxne ho niečo tak rozradostí, že mu je ostatok vtedy tiež jedno Pinkiesmile Ale to neznamená, keď niekto povie, že mu je niečo jedno, že ho to vnútri netrápi.

Prečo sa bojím kráľa Alexana?
"It does not matter where you go and what you study, what matters most is what you share with yourself and the world." Princess Twilight Sparkle
"I wanted to remind you that through hard times, one of the greatest gifts you can give is letting your light shine for others." Princess Celestia
"Nech se bráti proudem mysli, tam kde řeka snů do reality se vlévá a nech své oči utrápené, plně otevřené a hleď na krásu té hvězdy šesticípé" Drake Damage
"No you can't give up your laughter 'cause you're scared of a little pain." Autumn Blaze
Odpovědět
Nejsi rebel Rainbowlaugh

Proč jsem rebel? Rainbowlaugh
Odpovědět
Lebo sa nebojíš batponies Rainbowlaugh

Prečo niektorých netrápi svedomie?
"It does not matter where you go and what you study, what matters most is what you share with yourself and the world." Princess Twilight Sparkle
"I wanted to remind you that through hard times, one of the greatest gifts you can give is letting your light shine for others." Princess Celestia
"Nech se bráti proudem mysli, tam kde řeka snů do reality se vlévá a nech své oči utrápené, plně otevřené a hleď na krásu té hvězdy šesticípé" Drake Damage
"No you can't give up your laughter 'cause you're scared of a little pain." Autumn Blaze
Odpovědět
Majú ho otupené.

Prečo niekedy niekto nechápe logiku?

Odoslané z Equestrie.
Nový kus nábytku keramický Tree of Harmony, Zlatá Harfa(pony) a Discord Lampa! Flutterryay
Prezývky na počkanie (by me)
AleXan sa pustit nechce,
nepujde to jen tak lehce... Rainbowlaugh
Mácaman

The decisions you make and the actions that follow are reflection of who you are.
Song of The Sea
Chcete meniaci avatar ako ja? Napíšte mi PM!
Odpovědět
Proste sa nevie nad danou vecou poriadne zamyslieť alebo sú prípady, kedy niekto chápať nechce a musí mať len svoju pravdu.

Prečo majú niektorí nad posteľou cesnak?
Odpovědět
Buďto se bojí upírů, nebo ho rádi čichají

Proč sakra nejdu spát ?
Odpovědět
[Cesnak! Mňam! Kto si myslí, že batponíci majú radi cesnak majú bod! Iba niektorý sú alergický. ChudáciRainbowlaugh]
Lebo čakáš na polnoc.

Prečo neprehovoríš rodičov? (Logic autocorrect)

Odoslané z Equestrie.
Nový kus nábytku keramický Tree of Harmony, Zlatá Harfa(pony) a Discord Lampa! Flutterryay
AleXan sa pustit nechce,
Mácaman

The decisions you make and the actions that follow are reflection of who you are.
Song of The Sea
Odpovědět
priveľa kávičky bolo Ajsmug

Prečo teraz nevidím Mesiac?
Odpovědět
Lebo ho zakrývajú zlé mraky.

Prečo cítim zlo?

Odoslané z Equestrie.
AleXan sa pustit nechce,
Mácaman

Song of The Sea
Odpovědět

Přejít na fórum:

Uživatel(é) prohlížející tohle téma: 1 host(ů)