Proč?
Lebo je mäkkýš

Prečo su niektori Blaznivy.
Odoslane pomocou morzeovky a  prijate pomoc sonaru
don't be a retard.be a king ? think not Why be a king when you can be a god
♕Pinkie L♥vers♕
Ajsmug  CowponyAJ 
Odpovědět
Buď sa tak tvária, alebo chcú byť taký. Niektorý sa tak aj narodia.

Prečo ma studí zem?

Odoslané z Equestrie.
Nový kus nábytku keramický Tree of Harmony, Zlatá Harfa(pony) a Discord Lampa! Flutterryay
Prezývky na počkanie (by me)
AleXan sa pustit nechce,
nepujde to jen tak lehce... Rainbowlaugh
Mácaman

The decisions you make and the actions that follow are reflection of who you are.
Song of The Sea
Chcete meniaci avatar ako ja? Napíšte mi PM!
Odpovědět
No keby bi si neležal na zemi vonku na snehu tak tak bi ťa zem nestudila
Rainbowlaugh
Prečo mam velmi dobru naladu PinkiehappyRainbowlaughPinkiehappy
Odoslane pomocou morzeovky a  prijate pomoc sonaru
don't be a retard.be a king ? think not Why be a king when you can be a god
♕Pinkie L♥vers♕
Ajsmug  CowponyAJ 
Odpovědět
Nemáš fusakle (batpony in socks! Rainbowlaugh )

Prečo musím dať volume po 22:00 o jednu paličku dole?
"It does not matter where you go and what you study, what matters most is what you share with yourself and the world." Princess Twilight Sparkle
"I wanted to remind you that through hard times, one of the greatest gifts you can give is letting your light shine for others." Princess Celestia
"Nech se bráti proudem mysli, tam kde řeka snů do reality se vlévá a nech své oči utrápené, plně otevřené a hleď na krásu té hvězdy šesticípé" Drake Damage
"No you can't give up your laughter 'cause you're scared of a little pain." Autumn Blaze
Odpovědět
Da zakon.

Prečo tu niečo smrdí?

Odoslané z Equestrie.
Nový kus nábytku keramický Tree of Harmony, Zlatá Harfa(pony) a Discord Lampa! Flutterryay
AleXan sa pustit nechce,
Mácaman

The decisions you make and the actions that follow are reflection of who you are.
Song of The Sea
Odpovědět
Niečo ti prihorelo Rainbowwild

Prečo plánujem ísť spať už o 10 minút?
"It does not matter where you go and what you study, what matters most is what you share with yourself and the world." Princess Twilight Sparkle
"I wanted to remind you that through hard times, one of the greatest gifts you can give is letting your light shine for others." Princess Celestia
"Nech se bráti proudem mysli, tam kde řeka snů do reality se vlévá a nech své oči utrápené, plně otevřené a hleď na krásu té hvězdy šesticípé" Drake Damage
"No you can't give up your laughter 'cause you're scared of a little pain." Autumn Blaze
Odpovědět
Si neskutočne unavený?

Prečo ma bolia nohy?

Odoslané z Equestrie.
AleXan sa pustit nechce,
Mácaman

Song of The Sea
Odpovědět
Bežal si maratón

Prečo HDMI?
Odpovědět
Lepšie než divi a ve-ge-a.

Prečo mám hmlu pred očami?

Odoslané z Equestrie.
AleXan sa pustit nechce,
Mácaman

Song of The Sea
Odpovědět
Zbláznil sa ti stroj na hmlu, ktorou si inak kryješ svoj hrad (ani na chvíľu som neveril rozprávke o hrade, ktorý sa stráca v hmle Rainbowlaugh Za všetkým sú len a ten technológie Ajsmug )

Prečo sa vymýšľajú legendy?
Odpovědět

Přejít na fórum:

Uživatel(é) prohlížející tohle téma: 2 host(ů)