Hodnocení tématu:
  • 10 Hlas(ů) - 3.7 Průměr
Proč?
Bo 3.14..

Prečo trúbia auta keď stojíš na prechode ajkeď už je dávno červená?

Odoslané z Equestrie.
Nový kus nábytku keramický Tree of Harmony, Zlatá Harfa(pony) a Discord Lampa! Flutterryay
Prezývky na počkanie (by me)
AleXan sa pustit nechce,
nepujde to jen tak lehce... Rainbowlaugh
Mácaman

The decisions you make and the actions that follow are reflection of who you are.
Song of The Sea
Chcete meniaci avatar ako ja? Napíšte mi PM!
Odpovědět
Lebo attention whores.

Prečo sa roztopil všetok sneh? Raritycry
Odpovědět
Lebo bývaš v nižšie položenej oblasti.

Prečo CRT televízor?
"It does not matter where you go and what you study, what matters most is what you share with yourself and the world." Princess Twilight Sparkle
"I wanted to remind you that through hard times, one of the greatest gifts you can give is letting your light shine for others." Princess Celestia
"Nech se bráti proudem mysli, tam kde řeka snů do reality se vlévá a nech své oči utrápené, plně otevřené a hleď na krásu té hvězdy šesticípé" Drake Damage
"No you can't give up your laughter 'cause you're scared of a little pain." Autumn Blaze
Odpovědět
lebo su hrupšie a su to staršie tipy televizorou
Prečo som zišiel z cesti pred dvoma dnami
Odoslane pomocou morzeovky a  prijate pomoc sonaru
don't be a retard.be a king ? think not Why be a king when you can be a god
♕Pinkie L♥vers♕
Ajsmug  CowponyAJ 
Odpovědět
Uhýbal si sa nejakému bumbajovi.

Prečo mám najradšej punčové koláče?
"It does not matter where you go and what you study, what matters most is what you share with yourself and the world." Princess Twilight Sparkle
"I wanted to remind you that through hard times, one of the greatest gifts you can give is letting your light shine for others." Princess Celestia
"Nech se bráti proudem mysli, tam kde řeka snů do reality se vlévá a nech své oči utrápené, plně otevřené a hleď na krásu té hvězdy šesticípé" Drake Damage
"No you can't give up your laughter 'cause you're scared of a little pain." Autumn Blaze
Odpovědět
Máš rád punčRainbowlaugh

Prečo mam doma kaleráb?

Odoslané z Equestrie.
Nový kus nábytku keramický Tree of Harmony, Zlatá Harfa(pony) a Discord Lampa! Flutterryay
AleXan sa pustit nechce,
Mácaman

The decisions you make and the actions that follow are reflection of who you are.
Song of The Sea
Odpovědět
Tož, pôjde do polievky alebo do čoho Ajsmug

Prečo je dneska pre zmenu tak pekne?
Odpovědět
Bol som vonkuRainbowlaugh
Sa zlepšilo počasie. Na deň.

Prečo len na deň?

Odoslané z Equestrie.
AleXan sa pustit nechce,
Mácaman

Song of The Sea
Odpovědět
Ešte je len január , a to počasie je nejak trochu zblbnute Pinkiesmile
Prečo je momentalne zymne obdobie slapšie ako v minuloťi ?
Odoslane pomocou morzeovky a  prijate pomoc sonaru
don't be a retard.be a king ? think not Why be a king when you can be a god
♕Pinkie L♥vers♕
Ajsmug  CowponyAJ 
Odpovědět
Lebo zmena prúdenia. Ale zase sa mi táto zima zdá silnejšie ako tá vlani.

Prečo sa mi nechce tie sluchátka upratať z gauča?
Odpovědět

Přejít na fórum:

Uživatel(é) prohlížející tohle téma: 1 host(ů)