Hodnocení tématu:
  • 10 Hlas(ů) - 3.7 Průměr
Proč?
Ta tak sa nenarodil.

Prečo niekto ustupuje?

Odoslané z Equestrie.
Nový kus nábytku keramický Tree of Harmony, Zlatá Harfa(pony) a Discord Lampa! Flutterryay
Prezývky na počkanie (by me)
AleXan sa pustit nechce,
nepujde to jen tak lehce... Rainbowlaugh
Mácaman

The decisions you make and the actions that follow are reflection of who you are.
Song of The Sea
Chcete meniaci avatar ako ja? Napíšte mi PM!
Odpovědět
Niekedy proste treba vedieť, kedy prejsť na defenzívu a kedy zahájiť ofenzívu Pinkiesmile Nedá sa stále len tlačiť na pílu Ajsmug

Prečo mi raz prišla objednaná kniha až po roku? (som na ňu aj zabudol a tak som ostal riadne prekvapený Rainbowlaugh )
"It does not matter where you go and what you study, what matters most is what you share with yourself and the world." Princess Twilight Sparkle
"I wanted to remind you that through hard times, one of the greatest gifts you can give is letting your light shine for others." Princess Celestia
"Nech se bráti proudem mysli, tam kde řeka snů do reality se vlévá a nech své oči utrápené, plně otevřené a hleď na krásu té hvězdy šesticípé" Drake Damage
"No you can't give up your laughter 'cause you're scared of a little pain." Autumn Blaze
Odpovědět
Slovenska pošta
Prečo ked poviem že mám 21 rokou tak my neveria Pinkiesad2
Odoslane pomocou morzeovky a  prijate pomoc sonaru
don't be a retard.be a king ? think not Why be a king when you can be a god
♕Pinkie L♥vers♕
Ajsmug  CowponyAJ 
Odpovědět
To voľakde na úrade a tak? Nič si z toho nerob, to sa deje viacerým Ajsmug

Prečo toľko prachu na poličke? Unsuresweetie
"It does not matter where you go and what you study, what matters most is what you share with yourself and the world." Princess Twilight Sparkle
"I wanted to remind you that through hard times, one of the greatest gifts you can give is letting your light shine for others." Princess Celestia
"Nech se bráti proudem mysli, tam kde řeka snů do reality se vlévá a nech své oči utrápené, plně otevřené a hleď na krásu té hvězdy šesticípé" Drake Damage
"No you can't give up your laughter 'cause you're scared of a little pain." Autumn Blaze
Odpovědět
Protože ten prach jsou ve skutečnosti malá stvoření, která když uklidíš, tak se stejně vrátí. Ajsmug

Proč šel dinosaurus vedle přechodu pro chodce, místo toho, aby šel přes ten přechod?
incredibly handsome criminal genius and master of all villainy
Odpovědět
(yay, jak milo napísané Flutterryay Sa pri najbližšom utieraní prachu aj budem báť, aby som tým stvoreniam neublížil Rainbowlaugh )

Lebo zebry mu nič nevravia Ajsmug

Prečo sa niekto čuduje, že mám na okne nalepené vločky? Vianoce už síce nie sú, ale zima je stále Rainbowlaugh
Odpovědět
neviem ale mam to napodobne Rainbowlaugh
prečo sa zem točí okolo slnka a nie snko okolo zeme kde je zem taká prítažlivá Flutterryay ?
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥ Hatsune Miku ♥
♥ I live for anime ♥
♥ anime is my life ♥

#NIMU NIMU
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Odpovědět
Lebo Celestia Trollestia

Prečo musím u zubára čakať furt 2 hodiny?
Odpovědět
Ta si dáva načas.

Prečo sedím na radiatóre?

@Laira: +1 za strašne milé vysvetlenie! Normálne ma potešiloRainbowlaugh

Odoslané z Equestrie.
Nový kus nábytku keramický Tree of Harmony, Zlatá Harfa(pony) a Discord Lampa! Flutterryay
Prezývky na počkanie (by me)
AleXan sa pustit nechce,
nepujde to jen tak lehce... Rainbowlaugh
Mácaman

The decisions you make and the actions that follow are reflection of who you are.
Song of The Sea
Chcete meniaci avatar ako ja? Napíšte mi PM!
Odpovědět
Tak mal som raz mačku, čo spávala na radiátore, tak možno batponies to majú tiež radi Twilightblush

Prečo niekto zabúda zatvárať bránku?
Odpovědět

Přejít na fórum:

Uživatel(é) prohlížející tohle téma: