Hodnocení tématu:
  • 10 Hlas(ů) - 3.7 Průměr
Proč?
Potrebuješ 4 jak mám ja Ajsmug

Prečo tak ubúda snehu?
"It does not matter where you go and what you study, what matters most is what you share with yourself and the world." Princess Twilight Sparkle
"I wanted to remind you that through hard times, one of the greatest gifts you can give is letting your light shine for others." Princess Celestia
"Nech se bráti proudem mysli, tam kde řeka snů do reality se vlévá a nech své oči utrápené, plně otevřené a hleď na krásu té hvězdy šesticípé" Drake Damage
"No you can't give up your laughter 'cause you're scared of a little pain." Autumn Blaze
Odpovědět
ta konečne je teplo aspon trocha Rainbowlaugh
prečo ma rozbolela hlava ?
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥ Hatsune Miku ♥
♥ I live for anime ♥
♥ anime is my life ♥

#NIMU NIMU
Odpovědět
tiež je to tim vinom
Prečo mam dnes discord naladu
Odoslane pomocou morzeovky a  prijate pomoc sonaru
don't be a retard.be a king ? think not Why be a king when you can be a god
♕Pinkie L♥vers♕
Ajsmug  CowponyAJ 
Odpovědět
lebo biť šialený je super Pinkiecrazy
prečo mám teraz dobrú náladu ?
♥ Hatsune Miku ♥
♥ I live for anime ♥
♥ anime is my life ♥

#NIMU NIMU
Odpovědět
Všetko okolo teba je ružové Pinkiehappy (kto by vtedy nemal, že áno? Raritywink )

Prečo som vypil aj studený čaj?
"It does not matter where you go and what you study, what matters most is what you share with yourself and the world." Princess Twilight Sparkle
"I wanted to remind you that through hard times, one of the greatest gifts you can give is letting your light shine for others." Princess Celestia
"Nech se bráti proudem mysli, tam kde řeka snů do reality se vlévá a nech své oči utrápené, plně otevřené a hleď na krásu té hvězdy šesticípé" Drake Damage
"No you can't give up your laughter 'cause you're scared of a little pain." Autumn Blaze
Odpovědět
Smädi ta po tich čipsach
Prečo ma bolia nohy .
Odoslane pomocou morzeovky a  prijate pomoc sonaru
don't be a retard.be a king ? think not Why be a king when you can be a god
♕Pinkie L♥vers♕
Ajsmug  CowponyAJ 
Odpovědět
dlhý deň
prečo už zaspávam Rainbowlaugh
♥ Hatsune Miku ♥
♥ I live for anime ♥
♥ anime is my life ♥

#NIMU NIMU
Odpovědět
Moc si pártyoval Pinkiecrazy

Prečo počujem neznáme hlasy v mojej hlave?
Odpovědět
zase to víno Rainbowlaugh chlapi to nerobíte nič iné ? Rainbowlaugh
prečo chcem mať doma tarantulu ?
♥ Hatsune Miku ♥
♥ I live for anime ♥
♥ anime is my life ♥

#NIMU NIMU
Odpovědět
(to nie od vína, tebe sa to vari nestáva? Rainbowlaugh )

Lebo by si chcel mať doma všelijakých predátorov. Hadom to začalo Pinkiecrazy

Prečo ani niekoľkodňová pauza nepomohla, aby som tunak mal lepšie otázky? Rainbowlaugh
Odpovědět

Přejít na fórum:

Uživatel(é) prohlížející tohle téma: 1 host(ů)