Hodnocení tématu:
  • 10 Hlas(ů) - 3.7 Průměr
Proč?
Lebo Odpoveď Je 42!

Prečo mám kocku?

Erasiel: Už ma to dosť štve, asi povolám moda Rainbowlaugh
Nový kus nábytku keramický Tree of Harmony, Zlatá Harfa(pony) a Discord Lampa! Flutterryay
Prezývky na počkanie (by me)
AleXan sa pustit nechce,
nepujde to jen tak lehce... Rainbowlaugh
Mácaman

The decisions you make and the actions that follow are reflection of who you are.
Song of The Sea
Chcete meniaci avatar ako ja? Napíšte mi PM!
Odpovědět
Lebo je to kocka moci a ty nechceš byť kráľom len virtuálne, ale všetko to tu aj riadne ovládnuť.

Prečo čínske sluchátka?
"It does not matter where you go and what you study, what matters most is what you share with yourself and the world." Princess Twilight Sparkle
"I wanted to remind you that through hard times, one of the greatest gifts you can give is letting your light shine for others." Princess Celestia
"Nech se bráti proudem mysli, tam kde řeka snů do reality se vlévá a nech své oči utrápené, plně otevřené a hleď na krásu té hvězdy šesticípé" Drake Damage
"No you can't give up your laughter 'cause you're scared of a little pain." Autumn Blaze
Odpovědět
Pretože iná neseženeš... Rainbowlaugh

Proč nemůžeme letos prázdniny přeskočit? Twilightoops
if it doesn't burn a little, then what's the point of playing with fire?
Odpovědět
Holt. Antištrajk neexituje Rainbowlaugh

Prečo niekam mizne? Rainbowlaugh
Nový kus nábytku keramický Tree of Harmony, Zlatá Harfa(pony) a Discord Lampa! Flutterryay
AleXan sa pustit nechce,
Mácaman

The decisions you make and the actions that follow are reflection of who you are.
Song of The Sea
Odpovědět
Protože nemá identitu Pinkiecrazy (kdo? xDD)

Proč trvají prázdniny 2 měsíce?
Odpovědět
(No kto asi RainbowlaughD)
Lebo to niekto tak vymyslel. 1:5 pomer Rainbowwild

Prečo sú pomery lahke?

Odoslané z Equestrie.
AleXan sa pustit nechce,
Mácaman

Song of The Sea
Odpovědět
Protože jsme se je už učili Rainbowlaugh

Proč je matika super?
Odpovědět
Asi sa vám páči ten tanec čísel alebo ja neviem Pinkiesmile

Prečo nemať v mobile antivirák?
"It does not matter where you go and what you study, what matters most is what you share with yourself and the world." Princess Twilight Sparkle
"I wanted to remind you that through hard times, one of the greatest gifts you can give is letting your light shine for others." Princess Celestia
"Nech se bráti proudem mysli, tam kde řeka snů do reality se vlévá a nech své oči utrápené, plně otevřené a hleď na krásu té hvězdy šesticípé" Drake Damage
"No you can't give up your laughter 'cause you're scared of a little pain." Autumn Blaze
Odpovědět
Aby mohli hackeri cucať tvoj kredit Rainbowwild

Prečo je vela nebroníkov?
AleXan sa pustit nechce,
Mácaman

Song of The Sea
Odpovědět
Tak je nastavenie v spoločnosti a žiadny chlap, dokonca ani chlapček by sa nemal dívať na niečo ako My Little Pony. Tak je to zaužívané a tak mnohí ani nevedia, o čo prichádzajú, ale vďaka tomu veľkofilmu v kinách to dostane do pasce aspoň nič netušiacich.

Prečo Messenger?
Odpovědět

Přejít na fórum:

Uživatel(é) prohlížející tohle téma: 1 host(ů)