Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hry jsou umění
#21
Nebudem tu začínat flame, ne? Každý má rád něco jiného Pinkiesmile 

Já si rád přihodím To the moon. Indie visual novela s půvabným příběhem.

Dále by se dal zmínit Touhou project, danmaku střílečka která začala jako reklama japonského hudebníka a skončila jako světový fenomén.
Odpovědět
#22
(20.03.2013, 10:55)someone Napsal(a): Call of Duty je odpad.

Budem hádať, fanboy Battlefieldu Pinkiesmile
Prepáč, ale niesom zarytý fanúšik jednej ani druhej hry, mám obe, no ak chceš aby tvoje prehlásenie malo váhu, tak to budeš musieť odargumentovať. Twilightsmile
Čo nepôjde, lebo v kontexte tejto témy a toho čo je brané ako umenie sa CoD myslím celkom úspešne hrá na akčné filmy, ktoré ako som už povedal, pod umelecký žáner spadajú Pinkiehappy
To že to nieje umenie rýdze je myslím každému jasné, ale subjektývny názor prezentovaný ako plošná pravda bez akýchikoľvek rozumných argumentov???? Facehoof
----------------------------------------------------------------------------
Inak sa ospravedlňujem ta takúto reakciu, ale ja beriem hry ako plošne plnohodnotnú vetvu audiovizuálneho umenia, a nie iba jednotlivé tituly. Scootangel
- Scootaloo! Scoot-scootaloo! Flutterryay
Odpovědět
#23
Nechci to cpát sem. Napíšu ti soukromku. Jinak nejsem fanoušek Battlefieldu. Nemusím ani jednu z těch dvou.
Ne, ne, ne a ještě jednou NE.
Odpovědět
#24
Oook Pinkiesmile i ment no disrespect Flutterryay
- Scootaloo! Scoot-scootaloo! Flutterryay
Odpovědět
#25
Planescape Torment, zahrajte si a pochopíte v čem je to umění Ajsmug
You hurt me now, but I won't cry
I am Octavia

Ditch me now, but it's you who'll have lost it all
Lost now and bleeding love
Rain it pours, but I won’t let it bring me down
I’m playing now, won’t wait on love




Odpovědět
#26
Pro me je umenim 8bit scena, programovat vyjimecne veci pro tyto stroje vyzaduje opravdu hlubokou znalost a stovky hodin casu.
O neverhoodu vsichni basni, ale me je treba tenhle styl vyslovene odporny... Navic v dobe kdy bych ho mozna ocenil jsem nemel dostatecne rychly pocitac. Stejne tak Werichovo Fimfarum, machinarium a milion takto stylizovanych veci. Prijde mi to jako naprosty upadek umeni... :/
Největší pohroma téhle malé země se jmenuje spravedlivě nasraný a žlučovitý Čech...
This ain't no place for no hero. This ain't no place for no better man. This ain't no place for NZ hero to call home...
Odpovědět
#27
Jo, myslím že všechny hry od Amanity se daji brát jako umění. Jinak každá hra je svým způsobem umění, ale jde mi spíše o hry, které se něčím lišej.
Zmok: Ten The Killer je hodně dobrý.
A Planescape je naprosto úžasná hra. Skvělej příběh v originálním světě.
Limbo je taky parádní kousek. Černobílá stylizovaná grafika s naprostou surovostí vytvářejí skvělou atmosféru.
A co se týče Final Fantasy, viděl tu někdo film final fantasy essence of life? Se hrou to nemá nic společnýho, ale je to skvělý.
Odpovědět
#28
To máš těžké. Já třeba celý život neměl rád abstraktní umění, považoval jsem ho za úpadek. Jak obraz nevypadal absolutně věrohodně, nebylo to pro mě… A časem jsem abstrakci začal chápat, zalíbila se mi a teď ten druh umění přímo vyhledávám.

A ano, celá demoscéna a 8-bit programování je hodně velké umění Pinkiesmile Na osmibitech jsem začínal a byla to síla.
Odpovědět
#29
ZX Spectrum jsem míval a takové hry od Franty Fuky, to je umění. Například jeho verze Tetrisu Ajsmug
You hurt me now, but I won't cry
I am Octavia

Ditch me now, but it's you who'll have lost it all
Lost now and bleeding love
Rain it pours, but I won’t let it bring me down
I’m playing now, won’t wait on love




Odpovědět
#30
Jo, Fuka. Už se těším až ho někdy potkám při pařbě Ingressu Pinkiesmile
Odpovědět


Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející tohle téma: