Hodnocení tématu:
  • 4 Hlas(ů) - 5 Průměr
Seber něco !
Nemám, som jednorožec Twilightblush

Dobrá, tak ti beriem repráky (to už asi viac zamrzí Raritywink ) A tomu podo mnou tentoraz nič Scootangel
"It does not matter where you go and what you study, what matters most is what you share with yourself and the world." Princess Twilight Sparkle
"I wanted to remind you that through hard times, one of the greatest gifts you can give is letting your light shine for others." Princess Celestia
"Nech se bráti proudem mysli, tam kde řeka snů do reality se vlévá a nech své oči utrápené, plně otevřené a hleď na krásu té hvězdy šesticípé" Drake Damage
"No you can't give up your laughter 'cause you're scared of a little pain." Autumn Blaze
Odpovědět
Moje nádherné bedne!
Ak máš lepšie, tak ti ich berem, ak nie tak ti berem počítačRainbowlaugh
Tomu podombou zjem mozarelu z chladničkyRainbowwild

Odoslané z Equestrie.
Nový kus nábytku keramický Tree of Harmony, Zlatá Harfa(pony) a Discord Lampa! Flutterryay
Prezývky na počkanie (by me)
AleXan sa pustit nechce,
nepujde to jen tak lehce... Rainbowlaugh
Mácaman

The decisions you make and the actions that follow are reflection of who you are.
Song of The Sea
Chcete meniaci avatar ako ja? Napíšte mi PM!
Odpovědět
Nenásytník Rainbowlaugh

Tak ti beriem rolety a tomu podo mnou z chladničky posledné nanuky tejto sezóny.
"It does not matter where you go and what you study, what matters most is what you share with yourself and the world." Princess Twilight Sparkle
"I wanted to remind you that through hard times, one of the greatest gifts you can give is letting your light shine for others." Princess Celestia
"Nech se bráti proudem mysli, tam kde řeka snů do reality se vlévá a nech své oči utrápené, plně otevřené a hleď na krásu té hvězdy šesticípé" Drake Damage
"No you can't give up your laughter 'cause you're scared of a little pain." Autumn Blaze
Odpovědět
Beriem bublinkovú foliu a tomu podo mnou beriem jelenvizorRainbowlaugh
Odoslane pomocou morzeovky a  prijate pomoc sonaru
don't be a retard.be a king ? think not Why be a king when you can be a god
♕Pinkie L♥vers♕
Ajsmug  CowponyAJ 
Odpovědět
(a čo si budem praskať, keď sa budem potrebovať ukľudniť? Unsuresweetie )

Beriem radiátor a tomu podo mnou hriankovač.
Odpovědět
MILUJEM TOUSTY! A TY SI MI ICH ODOPREL!
ZATO ŤA POSTIHNE TREST! BEREM TI VŠETKO ELEKTROVEDENIE Z TVOJHO DOMU!
A tomu podnou baterku.

Odoslané z Equestrie.
Nový kus nábytku keramický Tree of Harmony, Zlatá Harfa(pony) a Discord Lampa! Flutterryay
AleXan sa pustit nechce,
Mácaman

The decisions you make and the actions that follow are reflection of who you are.
Song of The Sea
Odpovědět
(ehm, aj tak si svietim mobilom Twilightblush )

Tebe beriem Discord lampu a tomu podo mnou vietor z vlasov (a teraz si môže zapnúť akurát tak ventilátor Rainbowlaugh )
Odpovědět
Ne eeee!
Tak to ja ti zoberem veko od kanála aby si doň spadol a tomu podomnou disky!

Odoslané z Equestrie.
AleXan sa pustit nechce,
Mácaman

Song of The Sea
Odpovědět
beriem ti pilnik na nechti a tomu podomnou tiež
Odoslane pomocou morzeovky a  prijate pomoc sonaru
don't be a retard.be a king ? think not Why be a king when you can be a god
♕Pinkie L♥vers♕
Ajsmug  CowponyAJ 
Odpovědět
Heh. Ajtak nepoužívam. Neberem ti nič ale tomu podomnou berem obed.

Odoslané z Equestrie.
AleXan sa pustit nechce,
Mácaman

Song of The Sea
Odpovědět

Přejít na fórum:

Uživatel(é) prohlížející tohle téma: 3 host(ů)