Hodnocení tématu:
  • 4 Hlas(ů) - 5 Průměr
Seber něco !
Neeeeeeee! Môj živý zdroj jedla! Nehovor, že som ťa nevenčil a nekŕmil! Vráť sa! (Rainbowlaugh)
A ešte aj čižmu! Neeee!
Zoberem ti reťaz z píly a tomu podomnou hrací automat.

Odoslané z Equestrie.
Nový kus nábytku keramický Tree of Harmony, Zlatá Harfa(pony) a Discord Lampa! Flutterryay
Prezývky na počkanie (by me)
AleXan sa pustit nechce,
nepujde to jen tak lehce... Rainbowlaugh
Mácaman

The decisions you make and the actions that follow are reflection of who you are.
Song of The Sea
Chcete meniaci avatar ako ja? Napíšte mi PM!
Odpovědět
(ty loptoš, konečne je moja equestrijská verzia voľná! Twilightsmile )
Dyk a ešte moju ľudskú verziu aj vyliečiš z gamblerstva Rainbowlaugh Díky

Ti nezoberiem nič tentoraz, ale tomu podo mnou beriem tresky.
"It does not matter where you go and what you study, what matters most is what you share with yourself and the world." Princess Twilight Sparkle
"I wanted to remind you that through hard times, one of the greatest gifts you can give is letting your light shine for others." Princess Celestia
"Nech se bráti proudem mysli, tam kde řeka snů do reality se vlévá a nech své oči utrápené, plně otevřené a hleď na krásu té hvězdy šesticípé" Drake Damage
"No you can't give up your laughter 'cause you're scared of a little pain." Autumn Blaze
Odpovědět
beriem ti sošku z dynastije ming A tomu dole beriem kutač
Odoslane pomocou morzeovky a  prijate pomoc sonaru
don't be a retard.be a king ? think not Why be a king when you can be a god
♕Pinkie L♥vers♕
Ajsmug  CowponyAJ 
Odpovědět
(a práve mi úsmev zamrzol)

Ti beriem dáždnik a tomu podo mnou jeho sošku nejakú.
"It does not matter where you go and what you study, what matters most is what you share with yourself and the world." Princess Twilight Sparkle
"I wanted to remind you that through hard times, one of the greatest gifts you can give is letting your light shine for others." Princess Celestia
"Nech se bráti proudem mysli, tam kde řeka snů do reality se vlévá a nech své oči utrápené, plně otevřené a hleď na krásu té hvězdy šesticípé" Drake Damage
"No you can't give up your laughter 'cause you're scared of a little pain." Autumn Blaze
Odpovědět
Stejně ji nechci ber!
Neberu ti nic,bohužel Twilightoops
Tomu podemnou beru OC!
Kdysi mi bylo 11 let, když jsem sem poprvé zavítala.
Nyní mi je 15 let a nostalgie mi dává údery ze všech stran. Rainbowlaugh
Odpovědět
Neeeeeeeee!
Za to ti beru vlky!
A tomu podemnou taky!
Trollestia
Odpovědět
Neee,neber Elisiinu Liminy!
Za to ti beru prachy a tvé poníky! Pinkiecrazy
Tomu podemnou beru mozek!
Kdysi mi bylo 11 let, když jsem sem poprvé zavítala.
Nyní mi je 15 let a nostalgie mi dává údery ze všech stran. Rainbowlaugh
Odpovědět
Nevadí Rainbowlaugh

A tak ti nič nevezmem ani ja, ale tomu podo mnou beriem radosť z toho, že je Mikuláš Rainbowwild
Odpovědět
Proooč? Neeee!
Berem ti čas a tomu podomnou voľný čas zaujímavý.

Odoslané z Equestrie.
Nový kus nábytku keramický Tree of Harmony, Zlatá Harfa(pony) a Discord Lampa! Flutterryay
Prezývky na počkanie (by me)
AleXan sa pustit nechce,
nepujde to jen tak lehce... Rainbowlaugh
Mácaman

The decisions you make and the actions that follow are reflection of who you are.
Song of The Sea
Chcete meniaci avatar ako ja? Napíšte mi PM!
Odpovědět
Tak to kvôli tebe sa mi zdá, že tak rýchlo uteká čas Rainbowlaugh Rainbowhuh

Beriem ti nádobky, čo tam máš a tomu podo mnou beriem signál Pinkiecrazy
Odpovědět

Přejít na fórum:

Uživatel(é) prohlížející tohle téma: 3 host(ů)