Hodnocení tématu:
  • 4 Hlas(ů) - 5 Průměr
Seber něco !
Ukradol si múmii orgány!
Zato prijdem a zoberem ti orgán! A tomu podomnou zoberiem písmeno "U".

Odoslané z Equestrie.
Nový kus nábytku keramický Tree of Harmony, Zlatá Harfa(pony) a Discord Lampa! Flutterryay
Prezývky na počkanie (by me)
AleXan sa pustit nechce,
nepujde to jen tak lehce... Rainbowlaugh
Mácaman

The decisions you make and the actions that follow are reflection of who you are.
Song of The Sea
Chcete meniaci avatar ako ja? Napíšte mi PM!
Odpovědět
(bol raz jeden H_mmer, ktorý mal na sebe nápis "Palko je orgán". Tiež voľakde zapark_jem jeden s nápisom kráľ AleXan je orgány)

Zoberiem ti písmeno A (a čil b_dz m´dry Rainbowlaugh ) a tom_ podo mno_ beriem lampióny.
"It does not matter where you go and what you study, what matters most is what you share with yourself and the world." Princess Twilight Sparkle
"I wanted to remind you that through hard times, one of the greatest gifts you can give is letting your light shine for others." Princess Celestia
"Nech se bráti proudem mysli, tam kde řeka snů do reality se vlévá a nech své oči utrápené, plně otevřené a hleď na krásu té hvězdy šesticípé" Drake Damage
"No you can't give up your laughter 'cause you're scared of a little pain." Autumn Blaze
Odpovědět
(T_k tomuto s_ deti hovorí lyrik_, nitko nech`pe _ký to m` mať vlastne zmysel.Rainbowlaugh)
_```````!
Čo to m` zn_mne_ť? Berem ti rýchlo jogurt _ tomu podomnou tuni_k_.

Odoslané z Equestrie.
Nový kus nábytku keramický Tree of Harmony, Zlatá Harfa(pony) a Discord Lampa! Flutterryay
AleXan sa pustit nechce,
Mácaman

The decisions you make and the actions that follow are reflection of who you are.
Song of The Sea
Odpovědět
Beriem ti tablet a tomu podo mnou brony tričká Rainbowwild
"It does not matter where you go and what you study, what matters most is what you share with yourself and the world." Princess Twilight Sparkle
"I wanted to remind you that through hard times, one of the greatest gifts you can give is letting your light shine for others." Princess Celestia
"Nech se bráti proudem mysli, tam kde řeka snů do reality se vlévá a nech své oči utrápené, plně otevřené a hleď na krásu té hvězdy šesticípé" Drake Damage
"No you can't give up your laughter 'cause you're scared of a little pain." Autumn Blaze
Odpovědět
Ani jedno ani druhé nemám!
Lenže ty máš nieco čo potrebujem. Krv! *hryz*!
A tomu podomnou zoberem kameru.

Odoslané z Equestrie.
AleXan sa pustit nechce,
Mácaman

Song of The Sea
Odpovědět
(tak teda nenabehnem do SZ-tka, ale do hry Kousni někoho a uvidíš, čo ti tam spravím Rainbowlaugh )

Tak ja ti beriem uši a tomu podo mnou gramofón aj MP3 prehrávač v jednom.
Odpovědět
Grrr!
Za toto ti ja zoberem škatulu a tomu podomnou krabicu.

Odoslané z Equestrie.
AleXan sa pustit nechce,
Mácaman

Song of The Sea
Odpovědět
Tak ja ti beriem poháre a tomu podo mnou taniere.
Odpovědět
Um. To sa mi hodilo na obed.
Zato ti zoberiem rýchlovarnú konvicu. A tomu podomnou remízu(nepýtajte sa akoRainbowlaugh)

Odoslané z Equestrie.
AleXan sa pustit nechce,
Mácaman

Song of The Sea
Odpovědět
(radšej sa veru nepýtam Rainbowlaugh )

Ja ti beriem pokojný spánok a tomu podo mnou lízatko Rainbowwild
Odpovědět

Přejít na fórum:

Uživatel(é) prohlížející tohle téma: 1 host(ů)