Hodnocení tématu:
  • 4 Hlas(ů) - 5 Průměr
Seber něco !
Tak aj tak ju už bolo treba vymeniť, díki Twilightblush

Beriem ti rotavátor a tomu podo mnou dobrú náladu.
"It does not matter where you go and what you study, what matters most is what you share with yourself and the world." Princess Twilight Sparkle
"I wanted to remind you that through hard times, one of the greatest gifts you can give is letting your light shine for others." Princess Celestia
"Nech se bráti proudem mysli, tam kde řeka snů do reality se vlévá a nech své oči utrápené, plně otevřené a hleď na krásu té hvězdy šesticípé" Drake Damage
"No you can't give up your laughter 'cause you're scared of a little pain." Autumn Blaze
Odpovědět
Achjo, právě jsi mi zkazil neskutečně dobrej den!
Za to ti beru všechno jídlo i s ledničou a tomu pode mnou beru postel Pinkiecrazy
if it doesn't burn a little, then what's the point of playing with fire?
Odpovědět
Tak budem spať na...gauči Twilightblush

Ja ti beriem dobré nápady k tej dobrej nálade a tomu podo mnou značkový batoh.
"It does not matter where you go and what you study, what matters most is what you share with yourself and the world." Princess Twilight Sparkle
"I wanted to remind you that through hard times, one of the greatest gifts you can give is letting your light shine for others." Princess Celestia
"Nech se bráti proudem mysli, tam kde řeka snů do reality se vlévá a nech své oči utrápené, plně otevřené a hleď na krásu té hvězdy šesticípé" Drake Damage
"No you can't give up your laughter 'cause you're scared of a little pain." Autumn Blaze
Odpovědět
Tomu nad sebou beru mobil a tomu pod sebou PC Rainbowlaugh a já znackovy batoh nemam Rainbowlaugh
Trollestia LoL
Odpovědět
Klidně mám ještě jeden.

Já ti beru prachy a tomu pode mnou rozum. Pinkiehappy
Whoo-hoo! I win again!
Can't hear ya. I'm asleep. 
You're...going to LOVE ME! 
Whoa! Dude, that's creepy.
It needs to be about 20% cooler.
Afraid to get dirty?!
All the ponies in this town are crazy!

Odpovědět
ajéje Pinkiecrazy

Beriem ti hrivu a tomu podo mnou chvost (nemali ste mi brať rozum)
Odpovědět
Pinkiegasp Pinkiecrazy nie bez chvosta budem vizerať divne Pinkiesad2
Zato ťi beriem srsť (odber krvi nerobim len urgentne Rainbowlaugh ) a podomnou beriem bleskozvod z kostola
Odoslane pomocou morzeovky a  prijate pomoc sonaru
don't be a retard.be a king ? think not Why be a king when you can be a god
♕Pinkie L♥vers♕
Ajsmug  CowponyAJ 
Odpovědět
(už som ti ukázal komu len dovolím zobrať mi krv Rainbowwild Twilightsmile )

Tak ja ti beriem rozkladací gauč a tomu podo mnou tentoraz nič.
Odpovědět
To je fajn ^^ Tak já budu hodná, když mam zásoby nový dobrý nálady a beru jenom tomu pode mnou a beru mu všechno sladký dobrý jídlo co doma má Pinkiecrazy
if it doesn't burn a little, then what's the point of playing with fire?
Odpovědět
To si snad děláš srandu a teď mi zbyla jen horká čokoláda.

Za to ti beru ty bubliny, co máš v nicku a tomu pode mnou beru všechny papíry, co má doma.

Twilight Universe
Odpovědět

Přejít na fórum:

Uživatel(é) prohlížející tohle téma: 7 host(ů)