Hodnocení tématu:
  • 7 Hlas(ů) - 3.57 Průměr
Co kdyby...?
To by mi vôbec nevadilo, ešte by som si ich aj pofotil Rainbowlaugh

Čo keby začnú padať z neba traktory?
"It does not matter where you go and what you study, what matters most is what you share with yourself and the world." Princess Twilight Sparkle
"I wanted to remind you that through hard times, one of the greatest gifts you can give is letting your light shine for others." Princess Celestia
"Nech se bráti proudem mysli, tam kde řeka snů do reality se vlévá a nech své oči utrápené, plně otevřené a hleď na krásu té hvězdy šesticípé" Drake Damage
"No you can't give up your laughter 'cause you're scared of a little pain." Autumn Blaze
Odpovědět
Ak to nebudú staré Zetory, tak by mi to bolo jedno Rainbowlaugh

Čo keby zabudnem napísať ďalšiu otázku typu "čo keby?"
Syndróm štartujúcej embéčky uprostred decembra Pinkiecrazy
Odpovědět
Dostaneš warn od Alexana Rainbowdetermined2

Čo keby si dám radšej minerálku na noc?
"It does not matter where you go and what you study, what matters most is what you share with yourself and the world." Princess Twilight Sparkle
"I wanted to remind you that through hard times, one of the greatest gifts you can give is letting your light shine for others." Princess Celestia
"Nech se bráti proudem mysli, tam kde řeka snů do reality se vlévá a nech své oči utrápené, plně otevřené a hleď na krásu té hvězdy šesticípé" Drake Damage
"No you can't give up your laughter 'cause you're scared of a little pain." Autumn Blaze
Odpovědět
(Tak tak)
Teplé mliečko, makové koláčiky, ibalgin... Každý ma iný recept na dobrý spánok.

Čo keby budem vela trúsiť?

Odoslané z Equestrie.
Nový kus nábytku keramický Tree of Harmony, Zlatá Harfa(pony) a Discord Lampa! Flutterryay
Prezývky na počkanie (by me)
AleXan sa pustit nechce,
nepujde to jen tak lehce... Rainbowlaugh
Mácaman

The decisions you make and the actions that follow are reflection of who you are.
Song of The Sea
Chcete meniaci avatar ako ja? Napíšte mi PM!
Odpovědět
Tak budeš mať veľa natrúsené a ja som raz veľa natrúsil na písomku spolužiaka, ktorý ju ešte nedopísal, hoci už bola prestávka. Dal som mu tým taký signál, že "finito" Twilightblush A takisto nemôžem za to, že z Mily sa tak strašne trúsi.

Čo keby sme na chvíľu zabudli na všetku zlobu tohto sveta?
Odpovědět
Harmony everywhere, my friend! Rainbowlaugh

Čo keby sa zo všetkých ľudí na svete stanú hipíci? Rainbowlaugh
Odpovědět
Tak to by dopadloRainbowlaugh

Čo keby uvidím schody na mesiac?

Odoslané z Equestrie.
Nový kus nábytku keramický Tree of Harmony, Zlatá Harfa(pony) a Discord Lampa! Flutterryay
AleXan sa pustit nechce,
Mácaman

The decisions you make and the actions that follow are reflection of who you are.
Song of The Sea
Odpovědět
Vyrútiš sa po nich jak šialenec Rainbowlaugh No ja by som asi tiež nejednal inak.

Čo keby niekomu hodím rukavicu?
Odpovědět
Výzva na súboj?

Čo keby to naozaj niekto vezme ako výzvu na súboj?
Odpovědět
Bude to určite veľmi zábavné na pozorovanie.

Čo keby urýchlim atóm vodíka nad rýchlosť svetla?

@Legion: By si oživil moje staré vláknoRainbowlaugh
http://bronies.cz/showthread.php?tid=4394

Odoslané z Equestrie.
AleXan sa pustit nechce,
Mácaman

Song of The Sea
Odpovědět

Přejít na fórum:

Uživatel(é) prohlížející tohle téma: 1 host(ů)