06.02.2013, 01:16
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 06.02.2013, 01:18 uživatelem Bluebear. Edited 1 time in total.)
Asi jsem dost divný (no, určitě jsem...), ale dovedu si představit i vložení lidí, aniž by to byla příliš velká katastrofa. Druhá věc je, jestli to někdo z Hasbra dokáže tak udělat.
(nevím, kde se ve mně bere to sebevědomí, ale... myslím, že bych takový scénář svedl, byť se sakrama.)
Nástin jedné z možností, jak to (IMO) udělat bez přílišného zvracení:
Zavést lidi jako jakési alter-ega, zrcadlové obrazy nebo cosi jako daemony stávajících postav. Něco jako odraz ve vodě, který ukazuje vlastně stejné děje, jen s pozměněnými postavami. Jen naprosto výjimečně by byl možný přímý kontakt mezi těmi a oněmi, a i pak by se jedni druhým jevili jako něco velmi odlišného (mnohem menší, mnohem větší, téměř nehmotní atd.), anebo naopak by automaticky docházelo k převodu lidská forma - poničí forma. Vyžadovalo by to ovšem striktní oddělení obou světů, výrazně odlišný vizuální styl a vůbec by to bylo práce jak na kostele.
(Příklad: Disneyovic Medvědí bratři (Brother Bear) - hrdina je část děje člověkem, část děje medvědem a v každé části vidí svět velmi jinak (vizuálně ztvárněno, pohledem člověka je svět výrazně šedší, realističtější a kreslený jakoby vodovkou, medvědíma očima je barevný a širokoúhlý), v medvědí podobě rozumí většině zvířat, ale lidi nerozumějí jemu, v lidské zase nerozumí zvířatům, i když ví, že tato mluví.)
(nevím, kde se ve mně bere to sebevědomí, ale... myslím, že bych takový scénář svedl, byť se sakrama.)
Nástin jedné z možností, jak to (IMO) udělat bez přílišného zvracení:
Zavést lidi jako jakési alter-ega, zrcadlové obrazy nebo cosi jako daemony stávajících postav. Něco jako odraz ve vodě, který ukazuje vlastně stejné děje, jen s pozměněnými postavami. Jen naprosto výjimečně by byl možný přímý kontakt mezi těmi a oněmi, a i pak by se jedni druhým jevili jako něco velmi odlišného (mnohem menší, mnohem větší, téměř nehmotní atd.), anebo naopak by automaticky docházelo k převodu lidská forma - poničí forma. Vyžadovalo by to ovšem striktní oddělení obou světů, výrazně odlišný vizuální styl a vůbec by to bylo práce jak na kostele.
(Příklad: Disneyovic Medvědí bratři (Brother Bear) - hrdina je část děje člověkem, část děje medvědem a v každé části vidí svět velmi jinak (vizuálně ztvárněno, pohledem člověka je svět výrazně šedší, realističtější a kreslený jakoby vodovkou, medvědíma očima je barevný a širokoúhlý), v medvědí podobě rozumí většině zvířat, ale lidi nerozumějí jemu, v lidské zase nerozumí zvířatům, i když ví, že tato mluví.)
Was it a God, who traced this sign, with calm across my tumult stealing,
My troubled heart to joy unsealing,
with impulse, mystic and divine, the powers of Nature here, around my path, revealing?
Am I a God? — so clear mine eyes!
My troubled heart to joy unsealing,
with impulse, mystic and divine, the powers of Nature here, around my path, revealing?
Am I a God? — so clear mine eyes!