06.02.2013, 01:16
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 06.02.2013, 01:18 uživatelem Bluebear. Edited 1 time in total.)
Asi jsem dost divný (no, určitě jsem...), ale dovedu si představit i vložení lidí, aniž by to byla příliš velká katastrofa. Druhá věc je, jestli to někdo z Hasbra dokáže tak udělat.
(nevím, kde se ve mně bere to sebevědomí, ale... myslím, že bych takový scénář svedl, byť se sakrama.)
Nástin jedné z možností, jak to (IMO) udělat bez přílišného zvracení:
Zavést lidi jako jakési alter-ega, zrcadlové obrazy nebo cosi jako daemony stávajících postav. Něco jako odraz ve vodě, který ukazuje vlastně stejné děje, jen s pozměněnými postavami. Jen naprosto výjimečně by byl možný přímý kontakt mezi těmi a oněmi, a i pak by se jedni druhým jevili jako něco velmi odlišného (mnohem menší, mnohem větší, téměř nehmotní atd.), anebo naopak by automaticky docházelo k převodu lidská forma - poničí forma. Vyžadovalo by to ovšem striktní oddělení obou světů, výrazně odlišný vizuální styl a vůbec by to bylo práce jak na kostele.
(Příklad: Disneyovic Medvědí bratři (Brother Bear) - hrdina je část děje člověkem, část děje medvědem a v každé části vidí svět velmi jinak (vizuálně ztvárněno, pohledem člověka je svět výrazně šedší, realističtější a kreslený jakoby vodovkou, medvědíma očima je barevný a širokoúhlý), v medvědí podobě rozumí většině zvířat, ale lidi nerozumějí jemu, v lidské zase nerozumí zvířatům, i když ví, že tato mluví.)
(nevím, kde se ve mně bere to sebevědomí, ale... myslím, že bych takový scénář svedl, byť se sakrama.)
Nástin jedné z možností, jak to (IMO) udělat bez přílišného zvracení:
Zavést lidi jako jakési alter-ega, zrcadlové obrazy nebo cosi jako daemony stávajících postav. Něco jako odraz ve vodě, který ukazuje vlastně stejné děje, jen s pozměněnými postavami. Jen naprosto výjimečně by byl možný přímý kontakt mezi těmi a oněmi, a i pak by se jedni druhým jevili jako něco velmi odlišného (mnohem menší, mnohem větší, téměř nehmotní atd.), anebo naopak by automaticky docházelo k převodu lidská forma - poničí forma. Vyžadovalo by to ovšem striktní oddělení obou světů, výrazně odlišný vizuální styl a vůbec by to bylo práce jak na kostele.
(Příklad: Disneyovic Medvědí bratři (Brother Bear) - hrdina je část děje člověkem, část děje medvědem a v každé části vidí svět velmi jinak (vizuálně ztvárněno, pohledem člověka je svět výrazně šedší, realističtější a kreslený jakoby vodovkou, medvědíma očima je barevný a širokoúhlý), v medvědí podobě rozumí většině zvířat, ale lidi nerozumějí jemu, v lidské zase nerozumí zvířatům, i když ví, že tato mluví.)
...And the camera's got you frozen in time / Like a saved state in a game file / It's a heartbeat on a hard drive...