22.04.2013, 19:20
Jeden hráč by měl k dispozici jednoho poníka. Přemýšlím nad možností si poníka vyměnit za nějakého jiného za nějaký čas. A to buď kdykoli a kdekoli, nebo jen na určitých místech.
Hra je dílem všech najednou, většina rozhodnutí by měla vycházet z konsenzu. Jelikož mají všichni společný cíl, tak by sabotér ve výsledku ublížil sobě. Samozřejmě je důležité, aby se u stolu sešla parta, která má chuť hrát a rozumí si.
Události budou vysoce frekventované. Ve výsledku půjde o to najít dostatek času na to aby se stihli všechny činnosti. Snaha je o to, aby měli hráči dostatečnou výzvu aby se radovali ze všeho, co se jim podaří v průběhu hry a ne jenom z úspěšného konce. Tedy v případě předčasného konce radost z úspěchu - to by podtrhl přiložený arch k zaznamenání nejlepších časů. V případě těsného konce napětí, zda nepadne něco, co způsobí neúspěch - hráči by si měli kousat nehty nervozitou! A v případě že to nestihnou pocit uspokojení z toho, co všechno v průběhu hry dokázali a poučení do příště.
Štěstí bude mít velkou roli a to především v tom, jakou událost si vybereš a kde se uděje. Rozhodně však bude kladen důraz na to, abys v každou chvíli hry měl více strategických možností a aby nebylo jednoduché se pro tu kterou konkrétní akci rozhodnout - tedy aby byla ve hře balance.
A ano, zatím jsou všude uvedeny jen nekonkrétní proměnné - přesné hodnoty bude třeba zjistit náročným testováním, do kterého by bylo dobré aby se zapojilo co nejvíc lidí.
Komplikovanost je věc, kterou náruživí hráči euro-deskovek, jako jsou osadníci, puerto loco, agricola a další milují - ale pouze ve smyslu množství strategií, cest a postupů jak se dobrat k cíli. Někteří svátečnější hráči by se množstvím pravidel mohli cítit zavaleni.
A proto by výsledná hra měla mít více stupňů obtížnosti, jež si hráči dle chuti budou moci zvolit před začátkem hry.
Hra je dílem všech najednou, většina rozhodnutí by měla vycházet z konsenzu. Jelikož mají všichni společný cíl, tak by sabotér ve výsledku ublížil sobě. Samozřejmě je důležité, aby se u stolu sešla parta, která má chuť hrát a rozumí si.
Události budou vysoce frekventované. Ve výsledku půjde o to najít dostatek času na to aby se stihli všechny činnosti. Snaha je o to, aby měli hráči dostatečnou výzvu aby se radovali ze všeho, co se jim podaří v průběhu hry a ne jenom z úspěšného konce. Tedy v případě předčasného konce radost z úspěchu - to by podtrhl přiložený arch k zaznamenání nejlepších časů. V případě těsného konce napětí, zda nepadne něco, co způsobí neúspěch - hráči by si měli kousat nehty nervozitou! A v případě že to nestihnou pocit uspokojení z toho, co všechno v průběhu hry dokázali a poučení do příště.
Štěstí bude mít velkou roli a to především v tom, jakou událost si vybereš a kde se uděje. Rozhodně však bude kladen důraz na to, abys v každou chvíli hry měl více strategických možností a aby nebylo jednoduché se pro tu kterou konkrétní akci rozhodnout - tedy aby byla ve hře balance.
A ano, zatím jsou všude uvedeny jen nekonkrétní proměnné - přesné hodnoty bude třeba zjistit náročným testováním, do kterého by bylo dobré aby se zapojilo co nejvíc lidí.
Komplikovanost je věc, kterou náruživí hráči euro-deskovek, jako jsou osadníci, puerto loco, agricola a další milují - ale pouze ve smyslu množství strategií, cest a postupů jak se dobrat k cíli. Někteří svátečnější hráči by se množstvím pravidel mohli cítit zavaleni.
A proto by výsledná hra měla mít více stupňů obtížnosti, jež si hráči dle chuti budou moci zvolit před začátkem hry.
Love and Tolerate není hloupost.
723462958
vanamartincz@gmail.com
723462958
vanamartincz@gmail.com