06.05.2013, 16:36
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 06.05.2013, 18:06 uživatelem Martin. Edited 1 time in total.)
Tak jsem zjistil, že všechny ty rádoby super filtry typu Adobe, které napodobují např. suchý štětec, se dají vytvořit prostou kombací pár základních funkcí, které PSP nabízí (ne že by ty filtry neuměl číst, ale teď ostastně k čemu) k práci se zrnitostí (resp. k jejímu odstraňování). Tak jsem si zkusil obrázek trochu opravit. Ale hlavně jsem chtěl zkusit stínování, co mě zrovna napadlo a to pomocí gumy.. (možná, že nejsem až tak originální).. Když chci stín, zadám černou barvu pozadí (PSP gumuje bitmapově).. Když chci osvětlení, dám bílou.
Docela si umím představit v této kvalitě zalesněnou krajinu.. to taky budu muset někdy zkusit
Docela si umím představit v této kvalitě zalesněnou krajinu.. to taky budu muset někdy zkusit