08.05.2013, 01:08
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 08.05.2013, 01:08 uživatelem DaveL. Edited 1 time in total.)
Pár poznatků z hraní:
Hru po dokončení zbavte všech bugů. Vyhnete se tak zbytečnému vytváření patchů
Ukládejte! Ať už po jakémkoliv úspěchu, či po nějakém časovém úseku. Máte možnost potom napravit možné chyby, nebo se vytáhnout z bankrotu. (klávesa ESC vyvolá "menu" )
Neblázněte a neshánějte si moc spolupracovníků hned ze začátku, přivedou vás k bankrotu.
Později když na to máte Research Pointy, vylepšujte svou postavu a poté ostatní. Rozdělte jim role. Hodně záleží na Designu a Technology (programing kurzy).
V pozdějších fázích hry spolupracovníkům rozdělte role na Level Design, Engine, World Design atp, dle jejich atributů. Logicky nedávejte někomu kdo má 500 v Technology roli World designéra.
Spolupracovníky posílejte na dovolenou vždy kdy je to možné tak aby vám během vývoje nespadla jejich energie na nulu.
Na nových hrách začínejte pracovat kolem začátku roku ať to v nějaké rozumné fázi stihnete na E3. Vybudujete tím Hype a zvýšíte si šanci na prodejnost.
Věc posuvníků: Později když s nimi budete hejbat uvidíte napravo procenta, snažte se je dostat do rovnováhy, nebo pokud možno trochu nad 100%. Všeho moc škodí.
Jakmile budete moci a budete mít R&D lab, tak si vyzkoumejte internet jako první, otevře se vám tak MMO. Potom vynalezněte GRID (cosi jako Steam). Vydělává to prachy.
Konzoli si vynalezněte nakonec, až na to budete mít hodně velký kapitál (min. aspoň 2Mld.) sežere to spoustu času a peněz, jen její vývoj. Pak ještě engine zvlášť pro konzoli (ten znovu vymýšlet nemusíte, odvíjí se od vašeho posledního). Celkově vás to vyjde na nějakých 250 miliónu a pár let vývoje.
Snadný výdělek (relativně) je se chytnout nějakého vydavatele a udělat něco pro něj. I když se vám hra nepovede a dostanete pokutu stejně k vám poteče podíl z prodeje. Navíc skrz vydavatele prodáte mnohem více.
Nakonec trocha e-peenu z mé hry kdy jsem si držel nějakou dobu jedno MMO. Udělal jsem 5 datadisků a prodal přes 1Mld kopií. Těsmě před vývojem šestého jsem krachnul protože údržba hry stála přes 300 mil. měsíčně. Load a zastavil jsem ho. Vyrobil jsem pár jiných her na stabilizaci, vyvinul si "poslední" ymba engine a udělal jsem MMO nové.
Výsledek:
Přeloženo:
7 Datadisků
10.167 miliard kopií
10 let na trhu
1.830 miliard údržba měsíčně
Vydáváno na vlastní konzoli (je to efektivnější a je to dvojitý výdělek)
Hru po dokončení zbavte všech bugů. Vyhnete se tak zbytečnému vytváření patchů
Ukládejte! Ať už po jakémkoliv úspěchu, či po nějakém časovém úseku. Máte možnost potom napravit možné chyby, nebo se vytáhnout z bankrotu. (klávesa ESC vyvolá "menu" )
Neblázněte a neshánějte si moc spolupracovníků hned ze začátku, přivedou vás k bankrotu.
Později když na to máte Research Pointy, vylepšujte svou postavu a poté ostatní. Rozdělte jim role. Hodně záleží na Designu a Technology (programing kurzy).
V pozdějších fázích hry spolupracovníkům rozdělte role na Level Design, Engine, World Design atp, dle jejich atributů. Logicky nedávejte někomu kdo má 500 v Technology roli World designéra.
Spolupracovníky posílejte na dovolenou vždy kdy je to možné tak aby vám během vývoje nespadla jejich energie na nulu.
Na nových hrách začínejte pracovat kolem začátku roku ať to v nějaké rozumné fázi stihnete na E3. Vybudujete tím Hype a zvýšíte si šanci na prodejnost.
Věc posuvníků: Později když s nimi budete hejbat uvidíte napravo procenta, snažte se je dostat do rovnováhy, nebo pokud možno trochu nad 100%. Všeho moc škodí.
Jakmile budete moci a budete mít R&D lab, tak si vyzkoumejte internet jako první, otevře se vám tak MMO. Potom vynalezněte GRID (cosi jako Steam). Vydělává to prachy.
Konzoli si vynalezněte nakonec, až na to budete mít hodně velký kapitál (min. aspoň 2Mld.) sežere to spoustu času a peněz, jen její vývoj. Pak ještě engine zvlášť pro konzoli (ten znovu vymýšlet nemusíte, odvíjí se od vašeho posledního). Celkově vás to vyjde na nějakých 250 miliónu a pár let vývoje.
Snadný výdělek (relativně) je se chytnout nějakého vydavatele a udělat něco pro něj. I když se vám hra nepovede a dostanete pokutu stejně k vám poteče podíl z prodeje. Navíc skrz vydavatele prodáte mnohem více.
Nakonec trocha e-peenu z mé hry kdy jsem si držel nějakou dobu jedno MMO. Udělal jsem 5 datadisků a prodal přes 1Mld kopií. Těsmě před vývojem šestého jsem krachnul protože údržba hry stála přes 300 mil. měsíčně. Load a zastavil jsem ho. Vyrobil jsem pár jiných her na stabilizaci, vyvinul si "poslední" ymba engine a udělal jsem MMO nové.
Výsledek:
Přeloženo:
7 Datadisků
10.167 miliard kopií
10 let na trhu
1.830 miliard údržba měsíčně
Vydáváno na vlastní konzoli (je to efektivnější a je to dvojitý výdělek)
Do You think you can take on MY EMPIRE?