10.05.2013, 11:45
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 10.05.2013, 11:46 uživatelem Martin. Edited 1 time in total.)
Věřím tomu, že když se pár lidem daří úspěšně reklamovat tvrdé pečivo v obchodním domě, nebo mé sestře už několik let boty, protože se trochu po roce rozlepily, tak by se s trochou námahy dala vyreklamovat i figurka. Samozřejmě by to chtělo dokázat, že výrobek neodpovídá specifikaci. Když byste si koupili televizi, a měli část krytu bílého místo černého kvůli špatně použitému plastu nebo protože tam nějaký dělník při výrobě šmrncul barvu pod lak, tak by s tím taky museli něco dělat.. Když si koupíte panenku, která bude mít 1 oko červené a druhé modré, tak to podle mne je také důvod na vrácení (neodpovídá specifikaci). Pokud poník nemá mít oko na křivo, tak neodpovídá specifikaci. Samozřejmě většina lidí se nebude s firmou hádat, protože to je většinou na dlouhé lokte, tak se nedivím, že dělají to, co dělají.. Zvlášť v Tescu se dají uplatnit reklamace celkem úspěšně (i na vyhořelou rychlovarnou konvci, kterou pocákala voda - paní sice tvrdila, že to je nesprávné použití, ale nakonec vyměnili).. nevím jak jinde.. Ale popravdě, osobně když si koupím něco, co má vadu, kterou zvládnu opravit, tak s tím taky nejdu zpátky do obchodu (i když to někdy znamená, že např. totálně rozberu sekačku ).