30.05.2013, 16:05
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 30.05.2013, 16:06 uživatelem G-Phys. Edited 2 times in total.)
Vážně? Tak ok, já si ale pořád myslím že je to to nejhorší co jsem kdy udělal , ale i tak potřebuju malí help se skriptem, který pohybuje s Derpy. Momentálně tam mám jeden provizorní, který je napsaný v C# a já bych ho potřeboval přepsat do JS (důvod: Scripty co tam zatím mám, jsou navzájem popropojované a to mi umožňuje ukládání nastavení mezi scénamy a vytvoření efektu větru, snížené gravitace, atd..), nebo si nejlíp napsat svůj. Ale zatím mám u svojeho scriptu problém , Derpy se pak chová, jako by byla na ledě a pořád padá na bok, když se rychle otočí a nebo mi odhopsá pryč
Script pro pohyb zde: (C# - aktuálně použitý ve hře)
Script pro pohyb zde: (C# - aktuálně použitý ve hře)
Kód:
using UnityEngine;
using System.Collections;
public class Player : MonoBehaviour {
public int turnSpeed;
public int moveSpeed;
public int jumpForce;
bool onGround;
// Use this for initialization
void Start () {
}
// Update is called once per frame
void FixedUpdate () {
float h = Input.GetAxis("Horizontal");
float v = Input.GetAxis("Vertical");
transform.Rotate( 0, h * turnSpeed * Time.deltaTime, 0 );
Vector3 moveAmount = transform.forward * v * moveSpeed;
rigidbody.MovePosition( transform.position + moveAmount * Time.deltaTime );
rigidbody.velocity = moveAmount + Vector3.Scale(rigidbody.velocity, new Vector3(0,1,0));
if (onGround && Input.GetKey(KeyCode.Space))
{
rigidbody.AddForce( transform.up * jumpForce, ForceMode.Impulse );
onGround = false;
}
}
void OnCollisionEnter() {
onGround = true;
}
}