30.05.2013, 16:42
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 30.05.2013, 16:46 uživatelem G-Phys. Edited 1 time in total.)
Pohyb tvořím pomocí rigidbody.
Malá ukázka pohybu vpřed pomocí klávesy:
Jinak, vlastnost, jestli bude objekt lepkavý, kluzký, atd.. se nastavují v jeho collideru, a uzamknutí naklánění zase ve scriptu s rigidbody, který už má unity3D v sobě.
Malá ukázka pohybu vpřed pomocí klávesy:
Kód:
var rychlost = 100;
function FixedUpdate () {
if (Input.GetKey ("up")) rigidbody.AddRelativeForce (Vector3.forward * rychlost);
}
Jinak, vlastnost, jestli bude objekt lepkavý, kluzký, atd.. se nastavují v jeho collideru, a uzamknutí naklánění zase ve scriptu s rigidbody, který už má unity3D v sobě.