26.06.2013, 22:36
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 01.07.2013, 11:21 uživatelem G-Phys. Edited 4 times in total.)
DjAtakke585: Povol přístup k souboru nebo ho uploadni jinam. Nejde stáhnout.
Dneska jsem během vyučování ve škole stihnu dodělat pár oprav a taky vyčistit scriptty od zbytečných řádků kódu.
Co jsem změnil:
[FIX] Kamera neprochází předměty a ani mapou (inspirováno updatem od DjAtakke585)
[FIX] SoundListener připevněný k hlavě Derpy (inspirováno updatem od DjAtakke585)
[FIX] Nastavení kvality videa nyní funguje (6 dostupných módů)
[ADD] Nový kurzor myši
[ADD] U nastavení videa je napsané aktuální nastavení
[ADD] Nový model pro bedny (ještě musím dokončit texturu)
Pozn: Kamera se nyní ovládá podržením pravého tlačítka myši.
Pročištění scriptů:
Také jsem pročistil scripty a zbavil se přes 50 řádků kódu a zlepšil rychlost běhu hry.
Místo gameObject.render.enable=false; jsem použil Destroy(gameObject);, to způsobý že pokud máte vypnutý model derpy tak to ten model nebude zbytečně načítat a nebo pokud ho máte zapnutý, tak to nebude načítat zase tu kostku.
Nové scripty:
mouseCursorHandlerGame.js <- Nastavení kurzoru ve hře (Funkční, bude se vylepšovat)
mouseCursorHandlerMenu.js <- Nastavení kurzoru v menu (Funkční, bude se vylepšovat)
showQualityNames.js <- Zobrazování aktuálního nastavení videa (Funkční, bude se vylepšovat)
cameraControl.js <- Nové ovládání kamery (Plně funkční)
Update uploadnu až budu mít přístup ke změnám co provedl DjAtakke585, abych je mohl přidat k těm mím
a aby nevznikaly dvě oddělené verze.
Dneska jsem během vyučování ve škole stihnu dodělat pár oprav a taky vyčistit scriptty od zbytečných řádků kódu.
Co jsem změnil:
[FIX] Kamera neprochází předměty a ani mapou (inspirováno updatem od DjAtakke585)
[FIX] SoundListener připevněný k hlavě Derpy (inspirováno updatem od DjAtakke585)
[FIX] Nastavení kvality videa nyní funguje (6 dostupných módů)
[ADD] Nový kurzor myši
[ADD] U nastavení videa je napsané aktuální nastavení
[ADD] Nový model pro bedny (ještě musím dokončit texturu)
Pozn: Kamera se nyní ovládá podržením pravého tlačítka myši.
Pročištění scriptů:
Také jsem pročistil scripty a zbavil se přes 50 řádků kódu a zlepšil rychlost běhu hry.
Místo gameObject.render.enable=false; jsem použil Destroy(gameObject);, to způsobý že pokud máte vypnutý model derpy tak to ten model nebude zbytečně načítat a nebo pokud ho máte zapnutý, tak to nebude načítat zase tu kostku.
Nové scripty:
mouseCursorHandlerGame.js <- Nastavení kurzoru ve hře (Funkční, bude se vylepšovat)
mouseCursorHandlerMenu.js <- Nastavení kurzoru v menu (Funkční, bude se vylepšovat)
showQualityNames.js <- Zobrazování aktuálního nastavení videa (Funkční, bude se vylepšovat)
cameraControl.js <- Nové ovládání kamery (Plně funkční)
Update uploadnu až budu mít přístup ke změnám co provedl DjAtakke585, abych je mohl přidat k těm mím
a aby nevznikaly dvě oddělené verze.