30.06.2013, 12:27
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 30.06.2013, 12:32 uživatelem G-Phys. Edited 4 times in total.)
Bohatě stačí když uděláš nové obrázky. Líbí se mi totiž jak jsem si to rozložil. Pokud bys ho ale chtěl celý překopat, napiš mi nebo nakresli nové rozvržení a nějaký popis k tomu a já přepíšu script tak, aby ti to vyhovovalo.
Aktuální obrázky co tam jsou (png): ZDE (DropBox)
Script co se stará o HUD ve hře: ingameMenu.js
Aktuální obrázky co tam jsou (png): ZDE (DropBox)
Script co se stará o HUD ve hře: ingameMenu.js
Kód:
private var showIngameMenu = false;
private var showIngameOptions = false;
var ingameMenuButtonStyle : GUIStyle;
var ingameMenuTextStyle : GUIStyle;
var ingameMenuPrefab : GameObject;
var ingameOptionsPrefab : GameObject;
function OnGUI(){
if(GUI.Button(Rect(0,0,150,50),"",ingameMenuButtonStyle)){
if(showIngameMenu == false)
{showIngameMenu = true;showIngameOptions = false;}
else
{showIngameMenu = false;}
}
if(showIngameMenu==true){
if(GUI.Button(Rect(0,175,120,50),"mainMenu",ingameMenuButtonStyle)){PlayerPrefs.Save();Application.LoadLevel("menu");}
if(GUI.Button(Rect(0,230,120,50),"optionsMenu",ingameMenuButtonStyle)){showIngameMenu=false;showIngameOptions=true;}
if(GUI.Button(Rect(0,285,120,50),"quitGame",ingameMenuButtonStyle)){PlayerPrefs.Save();Application.Quit();}
}
if(showIngameOptions==true){
if(GUI.Button(Rect(0,175,120,50),"optionsMenuBack",ingameMenuButtonStyle)){PlayerPrefs.Save();showIngameMenu=true;showIngameOptions=false;}
if(GUI.Button(Rect(0,225,50,50),"back",ingameMenuButtonStyle)){QualitySettings.DecreaseLevel(true);}
if(GUI.Button(Rect(147,225,50,50),"next",ingameMenuButtonStyle)){QualitySettings.IncreaseLevel(true);}
GUI.Label(Rect(50,225,100,50),showQualityNames.optLabelText,ingameMenuTextStyle);
}
}
function FixedUpdate(){
if(Input.GetKey(KeyCode.Escape)){
if(showIngameMenu == false)
{showIngameMenu = true;showIngameOptions = false;}
else
{showIngameMenu = false;}
}
if(showIngameMenu==true)
{ingameMenuPrefab.SetActive(true);}
else
{ingameMenuPrefab.SetActive(false);}
if(showIngameOptions==true)
{ingameOptionsPrefab.SetActive(true);}
else
{ingameOptionsPrefab.SetActive(false);}
}