01.07.2013, 11:07
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 01.07.2013, 11:49 uživatelem G-Phys. Edited 13 times in total.)
Hlavně nezapomeň, pozice viditelných prvků nastavuju v editoru, ne v tomto scriptu. Ten script určuje pouze pozice kde dané tlačítko reaguje. Radši doporučuju kdyby jsi si nainstaloval Unity3D, stáhnu soubory s projektem a upravoval to v tom. Budeš to mít snazší v hledání, který script využívá který.
Tu jsou scripty, které jsou napojené na HUD:
ingameMenu.js
hearthKeeper.js (bude tě zajímat, pokud chceš změnit systém počítání zdraví)
mouseCursorHandlerGame.js
showQualityNames.js (1. řádek a pak od 6. řádku)
triggerHurt.js (bude tě zajímat, pokud chceš změnit systém počítání zdraví)´
EDIT: Rychlý fix pro: showQualityNames.js
Tu jsou scripty, které jsou napojené na HUD:
ingameMenu.js
hearthKeeper.js (bude tě zajímat, pokud chceš změnit systém počítání zdraví)
mouseCursorHandlerGame.js
showQualityNames.js (1. řádek a pak od 6. řádku)
triggerHurt.js (bude tě zajímat, pokud chceš změnit systém počítání zdraví)´
EDIT: Rychlý fix pro: showQualityNames.js
Kód:
static var optLabelText = "-";
var menuMain = true;
function Update(){
if(menuMain==true) GetComponent(TextMesh).text = optLabelText;
if(QualitySettings.GetQualityLevel() == 0) optLabelText = "Nejrychlejší";
if(QualitySettings.GetQualityLevel() == 1) optLabelText = "Rychlá";
if(QualitySettings.GetQualityLevel() == 2) optLabelText = "Jednoduchá";
if(QualitySettings.GetQualityLevel() == 3) optLabelText = "Normální";
if(QualitySettings.GetQualityLevel() == 4) optLabelText = "Pěkná";
if(QualitySettings.GetQualityLevel() == 5) optLabelText = "Perfektní";
}