03.10.2013, 19:21
Takže...
Nauč se texty. Naposlouchej si výslovnost a dej ji dohromady s "reálným textem". Protože jinak ti z toho vyjde nesrozumitelné blábolení, což zpěv dost zabíjí.
Opět. Dech, dech, dech. Dokud se nenaučíš správně při zpěvu používat dech, nepovede se ti dát do zpěvu sílu, kterou ty písně vyžadují. Obzvláště u This day aria, kde jsou vysoko položené pasáže, kdy se hlas jakoby "otevře". Bez správné opory dechu to ale zní jako ječák, který trhá uši.
Co se týče Becoming popular. Kazami Evans je muzikálová zpěvačka. Muzikálový zpěv je něco podobného jako operní, musí se naučit, má svá pravidla, své manýry, způsob frázování. Začátečník ho málokdy zvládne jen tak z fleku.
Tím, že se ho snažíš napodobit pomocí pitvoření hlasu kýženého výsledku nedosáhneš, spíše to zní směšně.
Ale základem je dech. Zpěvák, který neumí pracovat s dechem je jako kreslíř, který neumí držet tužku v ruce.
Nauč se texty. Naposlouchej si výslovnost a dej ji dohromady s "reálným textem". Protože jinak ti z toho vyjde nesrozumitelné blábolení, což zpěv dost zabíjí.
Opět. Dech, dech, dech. Dokud se nenaučíš správně při zpěvu používat dech, nepovede se ti dát do zpěvu sílu, kterou ty písně vyžadují. Obzvláště u This day aria, kde jsou vysoko položené pasáže, kdy se hlas jakoby "otevře". Bez správné opory dechu to ale zní jako ječák, který trhá uši.
Co se týče Becoming popular. Kazami Evans je muzikálová zpěvačka. Muzikálový zpěv je něco podobného jako operní, musí se naučit, má svá pravidla, své manýry, způsob frázování. Začátečník ho málokdy zvládne jen tak z fleku.
Tím, že se ho snažíš napodobit pomocí pitvoření hlasu kýženého výsledku nedosáhneš, spíše to zní směšně.
Ale základem je dech. Zpěvák, který neumí pracovat s dechem je jako kreslíř, který neumí držet tužku v ruce.
You didn't choose the thug life. And the thug life didn't choose you either.
It's no problem for me, but it's a problem for you.
It's no problem for me, but it's a problem for you.