15.01.2014, 18:06
Malba tváří mi doteď pořádně nejde. Problém s čumákem je ten, že se vůči pozorovateli staví přímo, ale celá hlava je pootečena cca o 30 stupňů. Roh jsem z prostorového hlediska také netrefil, narozdíl od nosu svírá k pozorovateli ještě větší úhel než samotná hlava. Chyb je tam více, ale nebudu zde každou rozebírat
Ale jinak jsem spokojen. Teď mi visí na nástěnce a řeknu, že při nedostatku osvětlení vypadá o dost lépe. Stíny více splynou a bílé plochy začnou 'zářit'. Budu si muset sehnat fixativ, abych zakonzervoval plochu a zabránil riziku rozmazání.
Obecně jsem se s MLP obrázky kreslenými uhlem ještě nesetkal a toto mi přijde i jako pěkné osvěžení pro celkovou tvorbu.
Dík za reakci, rozhodně plánuji v budoucnu stvořit více takových děl, ale to už si zkusím udělat i nějaké pomocné linky (ne že by mi někdy byly k něčemu platné).
Ale jinak jsem spokojen. Teď mi visí na nástěnce a řeknu, že při nedostatku osvětlení vypadá o dost lépe. Stíny více splynou a bílé plochy začnou 'zářit'. Budu si muset sehnat fixativ, abych zakonzervoval plochu a zabránil riziku rozmazání.
Obecně jsem se s MLP obrázky kreslenými uhlem ještě nesetkal a toto mi přijde i jako pěkné osvěžení pro celkovou tvorbu.
Dík za reakci, rozhodně plánuji v budoucnu stvořit více takových děl, ale to už si zkusím udělat i nějaké pomocné linky (ne že by mi někdy byly k něčemu platné).
"You want dubbing quallity? Bah! It´s the quantity what earns money!"