20.01.2014, 13:20
Dokud to byly "easter eggy," bylo to fajn. Ale když už se epizody jmenují tak, aby to byla kost pro "děcka osmdesátých," dávají se tam "propojení" na jiné populární fandomy, aby si neckbeardi ukákli, v každé epizodě máme pět internetových meme a aspoň jednu speciální držku u které se počítá s tím, že se z toho okamžitě internetové meme stane a teď jako bonus i přes celou obrazovku LOOKIE HERE FANDOM! LOOKIE HERE! WE CARE!! WE CARE!!! LOOK! YOUR CHARACTER! LOOK! LOOK! LOOK SOME MORE! tak se mi zdá že už je něco hodně špatně. To už není seriál pro děti, to není seriál pro dospělé, to není ani reklama na hračky. To je attention whoring
Cynik, pokrytec, ignorant, flegmatik, egoista. To jsou mé klady. Mám však i zápory.
Když vás uprostřed noci vzbudí syčící kozí lebka co seskočila z nočního stolku a utekla na pavoučích nohou, bude se vám spát mnohem lépe když zjistíte, kam to sakra zalezla.
Se stim smiřte
Když vás uprostřed noci vzbudí syčící kozí lebka co seskočila z nočního stolku a utekla na pavoučích nohou, bude se vám spát mnohem lépe když zjistíte, kam to sakra zalezla.
Se stim smiřte