27.01.2014, 23:12
Problém s Everfree byl v tom, že byl opravdu "původní"
Co jsem si četl deníčky developerů, kteří radši tým opustili, bylo v prvním "stress testu" prakticky všechno stejné jako první koncept, který dokázali dát nějak do 3D. Za celý rok prý nedokázali udělat nic, než přidat stínování v Canterlotu. Pokud jde o zbytek "velkých" lokací -Everfree a Ponyville, minulý test jsme se proháněli v placeholderu. Teď teprve předělali Everfree, což mohlo být tím, že jim odešli další lidi a vzali si s sebou i to, na čem ve hře pracovali, takže Everfree museli patrně udělat znova. Teď je velký, ale oproti prvnímu dost pustý.
Největší změna oproti prvnímu testu byl Cloudsdale, který jim podle deníčku dělal jeden talentovaný grafik a zatím je to jediná lokace, která je za za ten poslední rok a půl v opravdu použitelném stavu...na to, že ji nevytvářeli rok a půl, ale posledních pár měsíců.
Co jsem si četl deníčky developerů, kteří radši tým opustili, bylo v prvním "stress testu" prakticky všechno stejné jako první koncept, který dokázali dát nějak do 3D. Za celý rok prý nedokázali udělat nic, než přidat stínování v Canterlotu. Pokud jde o zbytek "velkých" lokací -Everfree a Ponyville, minulý test jsme se proháněli v placeholderu. Teď teprve předělali Everfree, což mohlo být tím, že jim odešli další lidi a vzali si s sebou i to, na čem ve hře pracovali, takže Everfree museli patrně udělat znova. Teď je velký, ale oproti prvnímu dost pustý.
Největší změna oproti prvnímu testu byl Cloudsdale, který jim podle deníčku dělal jeden talentovaný grafik a zatím je to jediná lokace, která je za za ten poslední rok a půl v opravdu použitelném stavu...na to, že ji nevytvářeli rok a půl, ale posledních pár měsíců.