05.09.2012, 21:10
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 07.09.2012, 10:41 uživatelem VereWolf. Edited 5 times in total.)
Bezva, takže jsem naprogramoval vlastní versi Hledání min, které můžete znát třeba z Windows. Základní funkčnost hry je hotová, je možný, že se může vyskytnout nějaká chyba, ale většinu jsem opravil. Hře ještě chybí nějaké funkce, jako zpráva pro výhru/prohru, časovač, či označování tlačítek symbolem miny. Hra zatím neobsahuje grafiku, chystám se ji ponifikovat. :-D
edit 6.9. 2012
Ahoj tak další aktualizace. Zkusil jsem použít pár obrázku z netu, abych viděl výsledek. Já nejsem žádný grafik, tak nevím jestly si mám na vzhled troufnout, ale jestly by tu byl někdo šikovný, tak to může zkusit. Potřebuju vytvořit pozadí pro snadnou obtížnost, těžší a experta, dále tlačítko neaktivonané, s držením levé klávesy a aktivované, dále symboly na tlačítkách 4 miny (zobrazené po výtězství, prohře, tu na kterou jsem klikl a symbol miny, který by byl na tlačítku, které jsem označil, že vým, že tam mina je), dále je potřeba symbol na tlačítka otazníku, pak devět symbolů tlačítek s čísly od 0 do 8. Pak je potřeba bar časovače a počtu zbývajících min a pro ně čísla od 0 do 9. Doufám, že to není moc.
edit 7.9. 2012
Pravidla hry jsou taková, že musíte odhalit všechna políčka bez min, když kliknete na minu, prohráváte. Když kliknete na políčko bez miny a bude tam číslo "0", tak to znamená, že políčko nesousedí s žádnou minou,"1", že sousedí s jednou, " 2" sousedí se dvěma atd. Políček pro lehkou obtížnost je 9x9, pro těžší 16x16 a pro experta 16x30. Každé políčko má rozlišení 25x25 pixel a mezera mezi políčky je 1 pixel. Dále se musí nechat vůle po všech čtyřech stranách, dole trochu víc, protože tam bude bar ukazující zbývajících počet min a bar ukazující zbývající čas do prohry.
Napadlo mě, co takhle udělat každou obtížnost s příběhem. Třeba na lehký obtížnosti by Fluttershy budila zvířátka z nor (na neaktivovaném tlačítku by byla nora) a místo miny by tam bylo nějaké nebezpečné zvíře. Na střední obtížnosti by Rarity sbírala drahokamy pro své šaty a jako miny by tam byly díry s psy. A na třetí obtížnosti by AppleJack česala jabloně, ale musela by si dát pozor na začarované, které by ji uspaly nebo provedly něco jiného.
edit
Download: PonyMine
edit 6.9. 2012
Ahoj tak další aktualizace. Zkusil jsem použít pár obrázku z netu, abych viděl výsledek. Já nejsem žádný grafik, tak nevím jestly si mám na vzhled troufnout, ale jestly by tu byl někdo šikovný, tak to může zkusit. Potřebuju vytvořit pozadí pro snadnou obtížnost, těžší a experta, dále tlačítko neaktivonané, s držením levé klávesy a aktivované, dále symboly na tlačítkách 4 miny (zobrazené po výtězství, prohře, tu na kterou jsem klikl a symbol miny, který by byl na tlačítku, které jsem označil, že vým, že tam mina je), dále je potřeba symbol na tlačítka otazníku, pak devět symbolů tlačítek s čísly od 0 do 8. Pak je potřeba bar časovače a počtu zbývajících min a pro ně čísla od 0 do 9. Doufám, že to není moc.
edit 7.9. 2012
Pravidla hry jsou taková, že musíte odhalit všechna políčka bez min, když kliknete na minu, prohráváte. Když kliknete na políčko bez miny a bude tam číslo "0", tak to znamená, že políčko nesousedí s žádnou minou,"1", že sousedí s jednou, " 2" sousedí se dvěma atd. Políček pro lehkou obtížnost je 9x9, pro těžší 16x16 a pro experta 16x30. Každé políčko má rozlišení 25x25 pixel a mezera mezi políčky je 1 pixel. Dále se musí nechat vůle po všech čtyřech stranách, dole trochu víc, protože tam bude bar ukazující zbývajících počet min a bar ukazující zbývající čas do prohry.
Napadlo mě, co takhle udělat každou obtížnost s příběhem. Třeba na lehký obtížnosti by Fluttershy budila zvířátka z nor (na neaktivovaném tlačítku by byla nora) a místo miny by tam bylo nějaké nebezpečné zvíře. Na střední obtížnosti by Rarity sbírala drahokamy pro své šaty a jako miny by tam byly díry s psy. A na třetí obtížnosti by AppleJack česala jabloně, ale musela by si dát pozor na začarované, které by ji uspaly nebo provedly něco jiného.
edit
Download: PonyMine