17.02.2012, 10:35
(17.02.2012, 00:26)Alkel u3 Napsal(a): Tak já jsem jeden z těch, co se Pascal učili rok na střední (i když já jsem se učil docela nad rámec) a taky podle toho umím , ale právě když jsem teď načal úvod do C++, líbí se mi Pascal čím dál tím méně... C a jeho následovníci oproti němu oplývají logičností a nejsou tam taková, řekl bych dementní omezení, která mi v Pascalu znepříjemňovala život. Oproti Pascalu mi C++ připadá úplně boží, nečekal bych do léta a začal už teď .
Spousta ukazatelů? No to se mi na tom právě líbí, ony jsou totiž mnohem použitelnější, než ty pascalovské. A moc závorek? To asi ještě neviděli LISP
Tak za 1 rok se těžko získají pořádné znalosti Kór na střední škole.. to co jsme brali na SŠ jsem uměl už na základce.. Stále mluvíš moc obecně, než abych si udělal obrázek Pascal je možná proti C víc "ukecanější" co se týče délky kódu, zase ale trochu přehlednější pro lidi, kterým se pletou na obrazovce symboly (vím co říkám, stvořil jsem už spoustu skriptovacích jazyků, a i když se symbolické zapisují rychleji, na první pohled to je jen změť čísel a znaků ). Já mám teď rozjeté dva větší projekty v FP, a jeden z nich musím dodělat, protože na něm bude stavět ten projekt v C++ Mě zatím žádný podstatný rozdíl mezi ukazateli v Pascalu a C/C++ nepodařilo najít..
Jen mne tak napadá, když už děláte hru v takto jednoduchém stylu, tak zkuste použít OpenGL knihovnu.. určitě Vám ušetří spoustu práce s programováním grafiky (pojedete defakto na 2D polygonech), takže veškeré práce s texturami, zvětšování a zmenšování včetně rotace zajistí "někdo jiný" Je to pohodlnější než použít běžné WinAPI).