Anketa: Líbí se vám tento návrh a chtěly by jste se do něj zapojit ?
Nemáte dostatečná oprávnění, abyste mohl(a) hlasovat v této anketě.
Ano,a určitě bych rád pomohl
51.72%
15 51.72%
Ano,a určitě bych nepomohl
34.48%
10 34.48%
Ne,ale určitě bych rád pomohl
10.34%
3 10.34%
Ne,a určitě bych nepomohl
3.45%
1 3.45%
Celkem 29 hlas(ů) 100%
* Hlasoval(a) jste pro tuto možnost. [Zobrazit výsledky]

Hodnocení tématu:
  • 1 Hlas(ů) - 5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MLP: Gems are magic
#20
(17.02.2012, 00:26)Alkel u3 Napsal(a): Tak já jsem jeden z těch, co se Pascal učili rok na střední (i když já jsem se učil docela nad rámec) a taky podle toho umím Twilightblush, ale právě když jsem teď načal úvod do C++, líbí se mi Pascal čím dál tím méně... C a jeho následovníci oproti němu oplývají logičností a nejsou tam taková, řekl bych dementní omezení, která mi v Pascalu znepříjemňovala život. Oproti Pascalu mi C++ připadá úplně boží, nečekal bych do léta a začal už teď Pinkiesmile.
Spousta ukazatelů? No to se mi na tom právě líbí, ony jsou totiž mnohem použitelnější, než ty pascalovské. A moc závorek? To asi ještě neviděli LISP Pinkiehappy

Tak za 1 rok se těžko získají pořádné znalosti Ajsmug Kór na střední škole.. to co jsme brali na SŠ jsem uměl už na základce.. Stále mluvíš moc obecně, než abych si udělal obrázek Pinkiesmile Pascal je možná proti C víc "ukecanější" co se týče délky kódu, zase ale trochu přehlednější pro lidi, kterým se pletou na obrazovce symboly Rainbowlaugh (vím co říkám, stvořil jsem už spoustu skriptovacích jazyků, a i když se symbolické zapisují rychleji, na první pohled to je jen změť čísel a znaků Twilightoops). Já mám teď rozjeté dva větší projekty v FP, a jeden z nich musím dodělat, protože na něm bude stavět ten projekt v C++ Ajsmug Mě zatím žádný podstatný rozdíl mezi ukazateli v Pascalu a C/C++ nepodařilo najít.. Pinkiesmile

Jen mne tak napadá, když už děláte hru v takto jednoduchém stylu, tak zkuste použít OpenGL knihovnu.. určitě Vám ušetří spoustu práce s programováním grafiky (pojedete defakto na 2D polygonech), takže veškeré práce s texturami, zvětšování a zmenšování včetně rotace zajistí "někdo jiný" Ajsmug Je to pohodlnější než použít běžné WinAPI).
DeviantArt & Home, Bronies galerie. Ask me.
Odpovědět


Příspěvků v tématu
MLP: Gems are magic - od Dumbass_CZ - 29.01.2012, 13:39
RE: MLP: Gems are magic - od Terok - 29.01.2012, 14:15
RE: MLP: Gems are magic - od Dumbass_CZ - 29.01.2012, 14:21
RE: MLP: Gems are magic - od CrystalShine - 30.01.2012, 18:56
RE: MLP: Gems are magic - od Dumbass_CZ - 02.02.2012, 20:26
RE: MLP: Gems are magic - od KRAJKHOUR - 03.02.2012, 13:29
RE: MLP: Gems are magic - od Dumbass_CZ - 03.02.2012, 14:53
RE: MLP: Gems are magic - od MrMaidx - 02.02.2012, 23:42
RE: MLP: Gems are magic - od Dumbass_CZ - 03.02.2012, 07:05
RE: MLP: Gems are magic - od KRAJKHOUR - 03.02.2012, 18:02
RE: MLP: Gems are magic - od Dumbass_CZ - 03.02.2012, 18:42
RE: MLP: Gems are magic - od Klofkac - 07.02.2012, 17:49
RE: MLP: Gems are magic - od Terok - 16.02.2012, 00:06
RE: MLP: Gems are magic - od Dumbass_CZ - 16.02.2012, 08:11
RE: MLP: Gems are magic - od Martin - 16.02.2012, 10:18
RE: MLP: Gems are magic - od Dumbass_CZ - 16.02.2012, 10:36
RE: MLP: Gems are magic - od Martin - 16.02.2012, 10:39
RE: MLP: Gems are magic - od Alkel u3 - 17.02.2012, 00:26
RE: MLP: Gems are magic - od Martin - 17.02.2012, 10:35
RE: MLP: Gems are magic - od Dumbass_CZ - 16.02.2012, 09:34
RE: MLP: Gems are magic - od Zmok - 17.02.2012, 14:15
RE: MLP: Gems are magic - od Martin - 17.02.2012, 14:45
RE: MLP: Gems are magic - od Dumbass_CZ - 17.02.2012, 15:23
RE: MLP: Gems are magic - od Martin - 17.02.2012, 15:37
RE: MLP: Gems are magic - od Klofkac - 19.02.2012, 11:11
RE: MLP: Gems are magic - od Tesik - 24.09.2015, 17:44
RE: MLP: Gems are magic - od jakubik25 - 24.09.2015, 22:21
RE: MLP: Gems are magic - od Ferraripony - 25.09.2015, 10:07
RE: MLP: Gems are magic - od Tesik - 25.09.2015, 10:48
RE: MLP: Gems are magic - od jakubik25 - 25.09.2015, 12:15

Přejít na fórum:


Uživatel(é) prohlížející tohle téma: 1 host(ů)