16.09.2014, 18:45
To už budu OT, ale:
u mne měla výuka programování malým dětem přesně opačný efekt - letargie Vzdal jsem to, že bych je někdy něco pořádně naučil. Selhání učitele. Úspěch bylo už to, že jsem je nezabil Myslím si, že děti nemám moc v lásce.
A ta škola? Mluvíš mi z duše. Čest výjimkám, jako byly některé příklady u elektrotechniky, ale matematika? Dokola nemyslné počítání obsahů trojúhelníků a jiných těles, integrování nic neříkajících rovnic, a tak dále. Většinou bez jakéhokoliv náznaku, k čemu to bude v běžném nebo profesním životě užitečné.. A paní učitelka? Té se bál kdokoliv na cokoliv zeptat, protože i špatně položený dotaz většinou končil seřváním
u mne měla výuka programování malým dětem přesně opačný efekt - letargie Vzdal jsem to, že bych je někdy něco pořádně naučil. Selhání učitele. Úspěch bylo už to, že jsem je nezabil Myslím si, že děti nemám moc v lásce.
A ta škola? Mluvíš mi z duše. Čest výjimkám, jako byly některé příklady u elektrotechniky, ale matematika? Dokola nemyslné počítání obsahů trojúhelníků a jiných těles, integrování nic neříkajících rovnic, a tak dále. Většinou bez jakéhokoliv náznaku, k čemu to bude v běžném nebo profesním životě užitečné.. A paní učitelka? Té se bál kdokoliv na cokoliv zeptat, protože i špatně položený dotaz většinou končil seřváním