10.10.2014, 23:25
Čo by som zmenil ja na obrázku Fluttershy:
Ucho by malo byť vyššie (lebo teraz je na úrovni očí). Zaplnil by som tú dieru dole vo vlasoch (keď si predstavíš pohľad z druhej strany, teda zmenený o 180 stupňov, tak by tam tie vlasy chýbali), tým sa vytvorí aj lepší kontrast pre siluetu hlavy. Krk by som zúžil (ubrať trochu aj zpredu aj zozadu), zároveň krivka značiaca predok krku je zakrivená smerom von, podľa mňa by to malo byť naopak, lebo krk sa musí napájať na hlavu. Ústa by mali viac spolupracovať s ňufákom (treba pamätať, že ústa sa nachádzajú na zakrivenej ploche). Ňufák je možné predstaviť si ako guľu, pod ktorou sú ústa. Zväčšil by som čelo, oblasť hlavy okolo očí je rovná, možno až zakrivená dovnútra, a tak čelo viac vystupuje. Vlasy vyzerajú príliš rovnomerne a pravidelne zakrivené, pridal by som tam variáciu. Zmena polomeru zakrivenia kriviek môže prispieť k lepšiemu dizajnu. Ešte by som obrázok orezal zhora a zprava, aby Fluttershy bola viac v pozornosti diváka.
Keby niečo nebolo jasné (čo pri mojom popise, keď to tak spätne čítam, je dosť možné), tak na ilustráciu obrázok:
Tuším som trochu zmenil uhol pohľadu, ale myslím, že pohľad viac zhora vyhovuje smutnej nálade. Dúfam, že som pomohol aspoň trochu.
Ucho by malo byť vyššie (lebo teraz je na úrovni očí). Zaplnil by som tú dieru dole vo vlasoch (keď si predstavíš pohľad z druhej strany, teda zmenený o 180 stupňov, tak by tam tie vlasy chýbali), tým sa vytvorí aj lepší kontrast pre siluetu hlavy. Krk by som zúžil (ubrať trochu aj zpredu aj zozadu), zároveň krivka značiaca predok krku je zakrivená smerom von, podľa mňa by to malo byť naopak, lebo krk sa musí napájať na hlavu. Ústa by mali viac spolupracovať s ňufákom (treba pamätať, že ústa sa nachádzajú na zakrivenej ploche). Ňufák je možné predstaviť si ako guľu, pod ktorou sú ústa. Zväčšil by som čelo, oblasť hlavy okolo očí je rovná, možno až zakrivená dovnútra, a tak čelo viac vystupuje. Vlasy vyzerajú príliš rovnomerne a pravidelne zakrivené, pridal by som tam variáciu. Zmena polomeru zakrivenia kriviek môže prispieť k lepšiemu dizajnu. Ešte by som obrázok orezal zhora a zprava, aby Fluttershy bola viac v pozornosti diváka.
Keby niečo nebolo jasné (čo pri mojom popise, keď to tak spätne čítam, je dosť možné), tak na ilustráciu obrázok:
Vône kvarkov sú izospin, projekcia izospinu, podivnosť, pôvab, krása a pravda.