12.12.2014, 15:31
Martine, ale srovnávat škodu 125L s Mercedesem nejde, protože jsou to dvě naprosto rozdílné koncepce a i chování na vozovce je úplně jiný.
Škoda 125L - motor za zadní nápravou, pohon zadních kol
Mercedes - motor vepředu, pohon zadních kol
Meďák ( a všechna auta stené koncepce): Při prokluzu zadních kol a natočeném volantu dochází takřka okamžitě k "utrhnutí zadku" a vůz jde "dveřma napřed". To je právě výhoda zadního náhonu (s motorem vepředu) , že je i v kritických situacích pořád ovladatelný (pokud to řidič umí) a průšvih lze zvládnout řízeným smykem - driftem. A neměj obavy, funguje to i do kopce v malý rychlosti. Podmínkou je samozřejmě agregát, co dokáže kola utrhnout...atmosférický dieselový dvoulitr to samozřejme nesvede ani na ledě.
Škoda 125L - motor za zadní nápravou, pohon zadních kol
Mercedes - motor vepředu, pohon zadních kol
Meďák ( a všechna auta stené koncepce): Při prokluzu zadních kol a natočeném volantu dochází takřka okamžitě k "utrhnutí zadku" a vůz jde "dveřma napřed". To je právě výhoda zadního náhonu (s motorem vepředu) , že je i v kritických situacích pořád ovladatelný (pokud to řidič umí) a průšvih lze zvládnout řízeným smykem - driftem. A neměj obavy, funguje to i do kopce v malý rychlosti. Podmínkou je samozřejmě agregát, co dokáže kola utrhnout...atmosférický dieselový dvoulitr to samozřejme nesvede ani na ledě.