13.12.2014, 11:40
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 13.12.2014, 11:43 uživatelem Pony-Motronic. Edited 1 time in total.)
Jasný, že na hodiny nepotřebuješ 160kW v křižovatce na sněhu...o tom jsem ani nemluvil. Spíš o třeba o situaci, kdy je mokro, dlouhá táhlá a přehledná zatáčka a Ty se rozhodneš předjíždět...sešlápneš pedál plynu na zem, automat udělá kickdown a podřadí na 3. stupeň. Při vytočeném volantu je tohle na mokru pro zelenáče konečná. Zadek se v momentě urve a v rychlosti 100km/h už začátečník nezmůže nic. Tohle se Ti samozřejmě se škodovkou (samozřejmě ani s jinou podmotorovanou zadokolou) nestane, protože to ani na mokrým povrchu (dost možná ani na sněhu) nemá v takový rychlosti už dostatek síly na to, aby to utrhlo zadní kola. 
Definuj auto, které Tě svými možnostmi převyšuje.
Já si myslím, že soudný a vyrovnaný člověk s alespoň minimálními vlohami k řízení může bez problémů kočírovat i Lamborghini Countach a nestane se mu vůbec nic. Protože bude mít na paměti, že riskovat nemá význam. A když už se jít vyblbnout, tak si prostě zaplatí na hoďku autodrom (stojí to třeba v Mostu 9 stovek) a tam může vyzkoušet limity a dovednosti vozu. 
Já si taky nemohu dovolit koupit nový auto...tedy vlastně můžu, ale ne takový, jaký potřebuju. Dacia Logan ani Škoda Fabia jaksi dvoutunový vlek tahat nemůžou a obecně to absolutně nejsou auta vhodný na štreky dlouhý 1500-2000km. Proto mi nezůstává jiná možnost, než olítaná vrána vyšší třídy.
Jinak se musím přiznat, že jsem měl v drtivé většině případů při výběru ojetiny šťastnou ruku a i když některé měly najeto 600 000 - 1 000 000km, fungovaly to další kilčo naprosto bez problémů. Můj osobní rekordér měl 1 270 000km, když se prodával.
Avšak já si pro sebe kupuju auta výhradně v Německu a mám při posuzování vozu jiný kritéria, než většina lidí. Proto si obvykle vyberu dobrý a servisovaný auto na kterým předchozí majitel nešetřil.

Definuj auto, které Tě svými možnostmi převyšuje.


Já si taky nemohu dovolit koupit nový auto...tedy vlastně můžu, ale ne takový, jaký potřebuju. Dacia Logan ani Škoda Fabia jaksi dvoutunový vlek tahat nemůžou a obecně to absolutně nejsou auta vhodný na štreky dlouhý 1500-2000km. Proto mi nezůstává jiná možnost, než olítaná vrána vyšší třídy.

Jinak se musím přiznat, že jsem měl v drtivé většině případů při výběru ojetiny šťastnou ruku a i když některé měly najeto 600 000 - 1 000 000km, fungovaly to další kilčo naprosto bez problémů. Můj osobní rekordér měl 1 270 000km, když se prodával.

