Chtěl bych se jen zeptat: to, že nemá nosdry, to je schválně? Dají se totiž použít k vyjádření některých výrazů tváře (nebo k jejich doplnění), atp. (je fakt, že třeba čichání lze nahradit škubáním hlavou, ale i tak).
Ad oči (model jsem si teda neotevíral v C4D, tak nevím), ale vypadají dost ploše.. Při této velikosti je asi těžko uděláš sférické, jak by měly být (jsou moc obrovská), ale toreticky by to mohlo jít řešit jako části polokoulí (sklivec/komorová voda), kde bude čočka s možností měnit svou velikost (poloměr) - to ti umožní snadno měnit výrazy. Natáčet oči pak můžeš pomocí virtuálního bodu, který podle velikosti očí bude asi ležet někde za krkem mimo model. Ono totiž oči by se měly dívat spíš dopředu, takže z boku nebudou vidět jako velké elipsy (podobně jako to má seriál - byť to vypadá roztomile). Ve 2D to ani tak nevadí, a používá se to docela často (byť, když si to vezmeš do důsledků - při pohledu z boku by jsi to "zadní" oko nikdy takhle neviděl: http://images5.fanpop.com/image/photos/2...65-358.jpg ).
Zkus se inspirovat třeba zde:
http://clippingpathservice-s.blogspot.cz...eling.html
Textury samozřejmě nemusíš mít realistické.
Zatím ti totiž obě oči kouká každé jinam (popravdě, odpovídalo by to více realismu v případě třeba srnek - ty ale nemají prostorové vidění, což by člen civilizace jakou poníci jistě jsou asi měl mít - zvlášť, pokud mají zepředu oči jasně vedle sebe a nikoliv na stranách hlavy).
Je to docela problém, udělat ve 3D postavičku (byť nemohu říct, že by ta tvá postrádala roztomilost, je velmi podařená).
Ad oči (model jsem si teda neotevíral v C4D, tak nevím), ale vypadají dost ploše.. Při této velikosti je asi těžko uděláš sférické, jak by měly být (jsou moc obrovská), ale toreticky by to mohlo jít řešit jako části polokoulí (sklivec/komorová voda), kde bude čočka s možností měnit svou velikost (poloměr) - to ti umožní snadno měnit výrazy. Natáčet oči pak můžeš pomocí virtuálního bodu, který podle velikosti očí bude asi ležet někde za krkem mimo model. Ono totiž oči by se měly dívat spíš dopředu, takže z boku nebudou vidět jako velké elipsy (podobně jako to má seriál - byť to vypadá roztomile). Ve 2D to ani tak nevadí, a používá se to docela často (byť, když si to vezmeš do důsledků - při pohledu z boku by jsi to "zadní" oko nikdy takhle neviděl: http://images5.fanpop.com/image/photos/2...65-358.jpg ).
Zkus se inspirovat třeba zde:
http://clippingpathservice-s.blogspot.cz...eling.html
Textury samozřejmě nemusíš mít realistické.
Zatím ti totiž obě oči kouká každé jinam (popravdě, odpovídalo by to více realismu v případě třeba srnek - ty ale nemají prostorové vidění, což by člen civilizace jakou poníci jistě jsou asi měl mít - zvlášť, pokud mají zepředu oči jasně vedle sebe a nikoliv na stranách hlavy).
Je to docela problém, udělat ve 3D postavičku (byť nemohu říct, že by ta tvá postrádala roztomilost, je velmi podařená).