08.10.2012, 09:18
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 08.10.2012, 13:17 uživatelem Black_Dashie_Cat. Edited 4 times in total.)
ono jde o client-side editaci ... resp. hra dostane od serveru informace typu GUID - ACTION - PARAMETER
například tank G14-E5T - MOVE - speed: 14 direction: 090
guid řekne typ tanku a jméno hráče v bitvě - client jde do složky ve tvém počítači a načte skin toho typu tanku, vezme si animaci běžících pásů pomocí akce MOVE a pak v herních mechanismech se dodělá ten pohyb... takže vlastně ten skin edit neopustí tvůj počítač jinak by načítání bitev trvalo podstatně déle a požadavky na hru by se nehorázně zvýšili (především minimálně požadavky na velikosti disků minimálně na serveru, který by ty skiny měl na starost)
ale co jinak říct k modu? ... ROLL OUT!
například tank G14-E5T - MOVE - speed: 14 direction: 090
guid řekne typ tanku a jméno hráče v bitvě - client jde do složky ve tvém počítači a načte skin toho typu tanku, vezme si animaci běžících pásů pomocí akce MOVE a pak v herních mechanismech se dodělá ten pohyb... takže vlastně ten skin edit neopustí tvůj počítač jinak by načítání bitev trvalo podstatně déle a požadavky na hru by se nehorázně zvýšili (především minimálně požadavky na velikosti disků minimálně na serveru, který by ty skiny měl na starost)
ale co jinak říct k modu? ... ROLL OUT!
Alone in the dark.
Nopony to ask me.
Nopony to be with me.
Nopony to stop me...nopony to safe me from myself...
Nopony to ask me.
Nopony to be with me.
Nopony to stop me...nopony to safe me from myself...