03.11.2015, 22:01
Monique: Taky jsem teď nechal udělat na autě pár věcí...začala prosakovat příruba alternátoru (mám altík vodou chlazený), podfouklý výfukový svody, podfouklá vstřikovací tryska a vybitej čep řízení + k tomu výměna oleje a chladicí kapaliny. Náklady na materiál sice směšný, zato práce habaděj. Tak jsem teď musel jezdit benzínovým třílitrem, což se mi vůbec nelíbí, páč každá cesta do práce mě s tou mrchou stojí 3 kila.
czAdamV: Jo, nás to jednou s kamarádem potkalo taky... W124 300D (budiž jí zem lehká - 1 377 000 km). Odešel nám v Německu altík, ale domů (500km) jsme dojeli bez problémů.
Miky: Runaway diesel jsem viděl celkem 3x v životě...ve dvou případech octávka 1.9TDI a v jednom případě nákladní Renault Midlum. Osobně jsem ale na žádným svým autě nezažil.
Martin : Můj brácha má v autě baterku vyrobenou 25. měsíc 1997. Uvedena do provozu s autem 10/1997. Doteď ještě furt drží, což nechápu a kdo by nevěřil, můžu zdokumentovovat. Současný baterky vydrží tak 3-4 roky.
czAdamV: Jo, nás to jednou s kamarádem potkalo taky... W124 300D (budiž jí zem lehká - 1 377 000 km). Odešel nám v Německu altík, ale domů (500km) jsme dojeli bez problémů.

Miky: Runaway diesel jsem viděl celkem 3x v životě...ve dvou případech octávka 1.9TDI a v jednom případě nákladní Renault Midlum. Osobně jsem ale na žádným svým autě nezažil.
Martin : Můj brácha má v autě baterku vyrobenou 25. měsíc 1997. Uvedena do provozu s autem 10/1997. Doteď ještě furt drží, což nechápu a kdo by nevěřil, můžu zdokumentovovat. Současný baterky vydrží tak 3-4 roky.