05.02.2016, 18:33
@Martin: klid, vesmír je v pořádku, jen si hledá svá rovnovážná pravidla s postupem času, když je vůle, tak to jde. S ex-přítelkyní, která byla smýšlením podobná tobě, jsme šťastně a spokojeně žili skoro 10 let, takže to zas takový problém není. Akorát to s vámi holt vyžaduje jiný... řekněme komunikační protokol ono totiž některé (velmi specifické) věci řečené tebou znamenají něco jiného, než totéž řečené někým jiným. Takže pak můžeme fungovat skoro bez problémů. Ale to je OT a na úplně jinou debatu. K tomu, cos napsal snad jen poznamenám, že s čím více scénáristy MLP:FiM jsem měl tu čest prohodit pár slov, tím víc jsem si jist, že odvádějí skvělou práci.
@Blue: bohužel z jeho vyjádření usuzuji spíše na druhou stranu. Jistě - napětí ze zápletky je fajn věc a rozhodně by neměla chybět ani v MLP: i když na tom MLP samotné postaveno není, tak tenhle prvek je důležitou součástí u každého příběhu.
Ony ty epické bitvy a velcí hrdinové jsou sice fajn, ale stejně jako v realitě se i v MLP o konečný úspěch zaslouží více faktorů, náhoda a taky onen prvek toho, že v jistou chvíli stojí jedna z postav před rozhodnutím, které není snadné (ať už Twi v Crystal Empire, Sunset Shimmer v EQG2, nebo Twi vs. Tirek). epické bitvy s mnoha efekty člověk vidí všude a je to spíš klišé (stejně jako mnoho dalších věcí). MLP si cením pro jiné, pro mě unikátní věci, proto jsou pro mě efekty a ty "dynamické prvky" spíš vedlejší.
@Blue: bohužel z jeho vyjádření usuzuji spíše na druhou stranu. Jistě - napětí ze zápletky je fajn věc a rozhodně by neměla chybět ani v MLP: i když na tom MLP samotné postaveno není, tak tenhle prvek je důležitou součástí u každého příběhu.
Ony ty epické bitvy a velcí hrdinové jsou sice fajn, ale stejně jako v realitě se i v MLP o konečný úspěch zaslouží více faktorů, náhoda a taky onen prvek toho, že v jistou chvíli stojí jedna z postav před rozhodnutím, které není snadné (ať už Twi v Crystal Empire, Sunset Shimmer v EQG2, nebo Twi vs. Tirek). epické bitvy s mnoha efekty člověk vidí všude a je to spíš klišé (stejně jako mnoho dalších věcí). MLP si cením pro jiné, pro mě unikátní věci, proto jsou pro mě efekty a ty "dynamické prvky" spíš vedlejší.
Princess Luna: Everypony has fears, Scootaloo. Everypony must face them in their own way. But they must be faced, or the nightmares will continue.
Rainbow Dash: It feels good to help others get something they always wanted but never had. Almost as good as getting it yourself.
Rainbow Dash: It feels good to help others get something they always wanted but never had. Almost as good as getting it yourself.
The Last Rebel... still alive