09.04.2016, 12:22
Skříně zn. Aisin se montovaly i do některých evropských modelů, takže zase taková exotika to není. Každopádně pokud klekne, tak cena za repasi, neřku-li výměnu, je dost drsná. Jsou lepší i horší verze, ale riziko poruchy automatu na sebe kupující ojetiny bere pokaždé, ať už je převodovka od jakéhokoli výrobce. Cpt out.
Servis menších a levnejších řad od M-B není nijak drastický a když to koupí člověk, který ví, co od toho může čekat a nemusí počítat absolutně každou korunu, tak by se nemělo konat žádné drastické probuzení. Vyšší řady typu S-classe a taktéž nejrůznější AMG varianty jsou na chov daleko náročnější a velká spousta historek a zkazek o finančně neutáhnutelném servisu se týká právě jich.
S tímto rozpočtem bych to osobně na W204 moc neviděl a W203 nemá co do spolehlivosti nejlepší pověst.
Z vyjmenovaných možností bych asi sáhl po Accordu 2.0 nebo 2.4. Dobrou pověst a rozvody hnané řetezem mají oba a docela dost jich jezdí na LPG bez větších problémů (jen na přestavbě bych určitě nešetřil). Navíc v přímém srovnání s Mazdou 6 působí jako dvakrát hodnotnější vůz. Zvenku, zevnitř i jízdně.
Servis menších a levnejších řad od M-B není nijak drastický a když to koupí člověk, který ví, co od toho může čekat a nemusí počítat absolutně každou korunu, tak by se nemělo konat žádné drastické probuzení. Vyšší řady typu S-classe a taktéž nejrůznější AMG varianty jsou na chov daleko náročnější a velká spousta historek a zkazek o finančně neutáhnutelném servisu se týká právě jich.
S tímto rozpočtem bych to osobně na W204 moc neviděl a W203 nemá co do spolehlivosti nejlepší pověst.
Z vyjmenovaných možností bych asi sáhl po Accordu 2.0 nebo 2.4. Dobrou pověst a rozvody hnané řetezem mají oba a docela dost jich jezdí na LPG bez větších problémů (jen na přestavbě bych určitě nešetřil). Navíc v přímém srovnání s Mazdou 6 působí jako dvakrát hodnotnější vůz. Zvenku, zevnitř i jízdně.
Get rich or die trying.